DW 2010 Rd1 Sparti
Βασικό χαρακτηριστικό της ημέρας, ο θάνατος των φαβορί και η διάψευση όλων των προγνωστικών για την έκβαση κάθε αποτελέσματος. Από τη στιγμή που από νωρίς οι περισινοί φιναλίστ Καπότης, Κωνσταντάρας και Κουρούπης έμειναν εκτός, καταλάβαμε ότι το επίπεδο πλέον όλων των οδηγών δεν επιτρέπει ασφαλείς προβλέψεις.
Μέσα στη μέρα, ξεχώρισαν και πολλοί νέοι ή ανανεωμένοι οδηγοί, όπως ο Μιχάλης Αντρέας με το RX7 FC με κινητήρα από SR20det από S14 που παρά την παρθενική του εμφάνιση και τα 240 άλογά του, στρίμωξε αρκετά και έστειλε σε sudden death τον Σπυρόπουλο αλλά τελικά έχασε.
Ξεχωριστός και κύριος ο Τσέλος από τον Πύργο με Fiat 124 με κινητήρα Fiat Coupe Turbo και πολύ ξεχωριστό στυλ, ήρθε, διασκέδασε και έβγαλε χρήσιμα συμπεράσματα για τη συνέχεια. Μακάρι να βλέπουμε συχνά, τέτοια ξεχωριστά οχήματα.
Πολύ καλή παρουσία από το Νίκου Τάσο που αν και εμφανίστηκε Κυριακή πρωί με το γνωστό V12 Ε30, δεν έτρεξε με αυτό αλλά με το Ε30 του Λαγούτου, λόγω μηχανικής βλάβης. Παρόλα αυτά, προσαρμόστηκε πολύ γρήγορα και χωρίς υπερβολές και με σταθερή οδήγηση έφτασε μέχρι την 3η θέση, αποδεικνύοντας ότι δεν χρειάζεται και να κουβαλάς στάβλους ιπποδύναμης για να πετύχεις το στόχο σου.
Αυτός που μας άφησε όλους με το σαγόνι στο πάτωμα όσον αφορά την ιπποδύναμή του, ήταν ο Νίκος Ζιλιμπινάκης από την Κρήτη με το Μ3 Ε30 με κινητήρα Μ5 3,8lt Τurbo που μια εβδομάδα πριν είχε γράψει στο δυναμόμετρο 760hp και 92kg.m ροπής στο 1 bar και έκανε σχεδόν rolling burnouts στην παρατεταμένη δεξιά στροφή, εξαφανίζοντας το αυτοκίνητό του μέσα στους καπνούς από τα 18άρια ελαστικά του.
Καπότης και Κωνσταντάρας δεν ήταν στη μέρα τους. Ο πρώτος ίσως λόγω κούρασης και σερί αυπνίας από τα νεογέννητα δίδυμα για τα οποία κάθε βράδυ βαράει σκοπιά.
Για τον δεύτερο η Σπάρτη δεν είναι το φόρτε του αφού και δεν ταιριάζει στον ίδιο σαν οδήγηση αλλά και στο αυτοκίνητό του σαν ροπή.
Χάρκας και Κουρούπης, ταξίδεψαν από Θεσσαλονίκη για τη Σπάρτη αλλά στην πρώτη μάχη της 16άδας έπρεπε να χτυπηθούν και ένας από τους 2 να συνεχίσει στην 8άδα. Ο Χάρκας λοιπόν με πολύ καλή οδήγηση και μεγάλες γωνίες, πέρασε μπροστά και άφησε το φίλο του πίσω που αυτοκτόνησε με τετακέ.
Μεγάλη μάχη έδωσαν οι Γιακουμάκης και Ζαχαριάς, και οι 2 από τη Σπάρτη με πολύ εντυπωσιακή οδήγηση και την αέναη κόντρα Mercedes vs BMW να κερδίζει ο πρώτος που έφτασε και μετά στον μεγάλο τελικό για να αντιμετωπίσει τον Σπυρόπουλο
Ο Τούντας αν και δεν προπονήθηκε το Σάββατο, φάνηκε ορεξάτος την Κυριακή και πέταξε με παραδειγματικό τρόπο τον Κωνσταντάρα εκτός παιχνιδιού.
Όπως φαίνεται παρακάτω λοιπόν εξελίχθηκαν οι μάχες της 16άδας που όπως έχουμε ξαναπεί, στα DriftWars είναι τόσο σκληρές που κάνουν τον Rambo να φαίνεται αδερφή
Στο τέλος του event, οι 3 πρώτοι πήραν τα χρηματικά έπαθλα των 1000, 400 και 200 Ευρώ αντίστοιχα, αλλά και λιπαντικά της σειράς 300V της Motul για τα αγωνιστικά τους, που είναι χορηγός των DriftWars για όλη τη χρονιά.
Δίπλα στη Motul και τα κορυφαία συστήματα αναρτήσεων KW που στο εξωτερικό και ειδικά στην Αμερική αποτελούν κορυφαία επιλογή για τις πρωτοκλασάτες ομάδες drift.
Επόμενο ραντεβού για DriftWars στη Θεσσαλονίκη και στο N.Ρύσιο στις 25 Απριλίου για τον δεύτερο γύρο του πανελλήνιου πρωταθλήματος
Πηγη driftclub.gr