ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ
ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΕΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΞΑΓΩΓΗΣ.
www.tsoukalas-exhaust.gr
ΠΗΓΕΣ ΡΥΠΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
*60% ΡΥΠΟΙ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ
*20% ΑΝΑΘΥΜΙΑΣΕΙΣ ΚΑΡΤΕΡ
*10% ΑΝΑΘΥΜΙΑΣΕΙΣ ΔΟΧΕΙΟΥ ΒΕΝΖΙΝΑΣ
*10% ΑΝΑΘΥΜΙΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΤΟΥ ΕΞΑΕΡΙΩΤΗ
Ο ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΟΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΑΣ(ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ) ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΕΜΠΟΜΕΝΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ(cO,NOx,Hc)
ΣΕ ΑΒΛΑΒΗ ΚΑΥΣΑΕΡΙΑ (H2O,CO2).
ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΣΩΛΗΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ,ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΞΑΓΩΓΗΣ(ΔΗΛΑΔΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ).
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΣΩΣΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΤΑΛΥΤΗ
*Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΗ 250 ΒΑΘΜΟΥΣ
*ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΥ ΟΞΥΓΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ
*Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΠΛΟΥΣΙΟΥ ΜΙΓΜΑΤΟΣ(λ<1)
*ΚΑΛΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ.
ΤΥΠΟΙ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΟΥ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΑ
*ΚΕΡΑΜΙΚΟΣ ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ
-ΤΟ ΠΕΡΙΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΝΟΞΕΙΔΩΤΟ ΧΑΛΥΒΑ.
-ΑΠΟΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΔΙΑΣΤΑΛΟΜΕΝΟ ΤΑΠΗΤΑ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟΝ ΚΕΡΑΜΙΚΟ ΦΟΡΕΑ.
-ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΕΡΑΜΙΚΟΣ ΜΟΝΟΛΙΘΟΣ(ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΞΗΣ 1.400 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ).
-ΤΟ ΕΝΔΙΑΜΕΣΟ ΣΤΡΩΜΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕ ΕΜΒΥΘΙΣΗ ΤΟΥ ΚΕΡΑΜΙΚΟΥ ΜΟΝΟΛΙΘΟΥ ΣΕ ΟΞΕΙΔΙΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ.
-ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΠΛΑΤΙΝΑ(Pt),ΡΟΔΙΟ(Rh) ΚΑΙ ΠΑΛΛΑΔΙΟ(Pd).
*ΜΕΤΑΛΛΙΚΟΣ ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ
-ΤΟ ΠΕΡΙΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΧΑΛΥΒΑ.
-Ο ΜΕΤΑΛΛΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΛΕΠΤΟ ΑΝΟΞΕΙΔΩΤΟ ΦΥΛΛΟ ΜΕΤΑΛΛΟΥ (super foil) ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ Η ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΛΕΙΑ.
-ΟΙ ΝΕΟΙ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟΙ ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΞΑΓΩΓΗΣ.
-ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΕΙΤΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟ ΡΟΔΙΟ(Rh) ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΛΛΑΔΙΟ(Pd).
*ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΩΜΕΝΑ ΣΦΑΙΡΙΔΙΑ
-ΤΟ ΠΕΡΙΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΤΥ (ΧΑΛΥΒΑΣ) ΜΕ ΠΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΗ ΣΦΑΙΡΙΔΙΩΝ.
-ΤΑ ΣΦΑΙΡΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΡΩΜΕΝΑ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΠΛΑΤΙΝΑ ΚΑΙ ΡΟΔΙΟ.
-ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΛΟΓΩ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΦΑΙΡΙΔΙΑ.
ΖΗΜΙΕΣ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΟΥ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΑ
-ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΥΓΕΝΩΝ ΜΕΤΑΛΛΩΝ.ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΗ ΚΑΤΑΛΥΤΗ.ΑΙΤΙΕΣ ΜΟΛΥΒΔΟΣ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ(super),ΛΙΠΑΝΤΙΚΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ(καψιμο λαδιου),ΕΠΙΚΑΘΗΣΕΙΣ ΑΝΘΡΑΚΑ(κακη καυση καυσιμου)
-ΘΕΡΜΙΚΕΣ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΕΙΣ.ΘΕΡΜΙΚΗ ΔΙΑΒΡΩΣΗ(ΚΑΥΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕ ΠΛΟΥΣΙΟ ΜΙΓΜΑ),ΘΕΡΜΙΚΗ ΓΗΡΑΝΣΗ(ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΙΤΡΕΠΤΑ ΟΡΙΑ 400-600 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ)
-ΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΕΙΣ.ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΕΡΙΒΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑΛΥΤΗ,ΣΠΑΣΙΜΟ ΚΕΡΑΜΙΚΟΥ ΜΟΝΟΛΙΘΟΥ,ΣΠΑΣΙΜΟ ΣΥΓΚΟΛΛΗΤΙΚΩΝ ΡΑΦΩΝ ΠΕΡΙΒΛΗΜΑΤΟΣ(διαρροη καυσαεριων).ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΥΤΗ.
-ΤΑ ΣΙΛΑΝΣΙΕ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΒΟΥΛΩΜΕΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΛΙΩΣΟΥΝ ΟΙ ΚΥΨΕΛΕΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΟΥ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΑ.
-ΒΛΑΒΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ ΕΝΟΣ ΚΑΤΑΛΥΤΗ
Οι κατασκευαστές των καταλυτών δίνουν διάρκεια ζωής από 70.000χμ. έως 100.000χμ. Αυτό όμως δεν είναι απόλυτο γιατί μπορεί να υπάρχει πρόωρη φθορά του ή και γήρανσή του από εξωγενείς παράγοντες. Μπορούμε όμως να βρούμε και καταλύτες οι οποίοι έχουν ξεπεράσει τα 100.000χμ. λειτουργίας και παρ' όλα αυτά να λειτουργούν κανονικά. Ουσιαστικά λοιπόν όσο ο καταλύτης εκτελεί σωστά τα καθήκοντά του και καθαρίζει τα καυσαέρια δεν υπάρχει λόγος αλλαγής του. Αυτός είναι και ο λόγος που καθιερώθηκε η υποχρεωτική έκδοση της «Κάρτας Ελέγχουν Καυσαερίων» μια φορά το χρόνο. Ο μεγαλύτερος εχθρός του καταλύτη είναι η βενζίνη με μόλυβδο (Super) και αυτό γιατί ο μόλυβδος επικάθεται στους εσωτερικούς πόρους και τους «φρακάρει» με αποτέλεσμα να μην περνάνε τα καυσαέρια από μέσα και να μην οξειδώνονται.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ
Τα εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτων εφοδιάζουν τα μοντέλα τους με συμβατικούς καταλύτες, οι οποίοι αποτελούνται από κεραμικά υποστρώματα. Για όσους όμως θέλουν να βελτιώσουν το σύστημα εξαγωγής, δηλαδή την καλύτερη ροή των καυσαερίων, θα πρέπει να προχωρήσουν στην τοποθέτηση ενός μεταλλικού καταλύτη, που θα βρουν στο εμπόριο. Οι καταλύτες αυτοί διαθέτουν μεταλλικό υπόστρωμα, το οποίο είναι κατασκευασμένο από λεπτά μεταλλικά φύλλα. Τα λεπτά τοιχώματα επιτρέπουν στο υπόστρωμα να καλύπτει μεγαλύτερη επιφάνεια σε σύγκριση με έναν απλό κεραμικό καταλύτη. Η μεγαλύτερη αυτή επιφάνεια ωφελεί την καλύτερη κατάλυση, διότι οι χημικές αντιδράσεις γίνονται στην επιφάνεια.
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ
Επικοινωνηστε μαζι μας για ενα δωρεαν διαγνωστικο ελεγχο του αυτοκινητου σας
TSOUKALAS EXHAUST
ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ 8 & ΝΙΟΒΗΣ 1 (ΠΕΡ/ΚΟΣ ΥΜΗΤΤΟΥ)
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ
210-8942155 / 6949736695
ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΣΤΑΔΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΕΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΕΞΑΓΩΓΗΣ.
www.tsoukalas-exhaust.gr
ΠΗΓΕΣ ΡΥΠΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
*60% ΡΥΠΟΙ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ
*20% ΑΝΑΘΥΜΙΑΣΕΙΣ ΚΑΡΤΕΡ
*10% ΑΝΑΘΥΜΙΑΣΕΙΣ ΔΟΧΕΙΟΥ ΒΕΝΖΙΝΑΣ
*10% ΑΝΑΘΥΜΙΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ ΤΟΥ ΕΞΑΕΡΙΩΤΗ
Ο ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΟΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΑΣ(ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ) ΜΕΤΑΤΡΕΠΕΙ ΤΟΥΣ ΕΚΠΕΜΠΟΜΕΝΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ(cO,NOx,Hc)
ΣΕ ΑΒΛΑΒΗ ΚΑΥΣΑΕΡΙΑ (H2O,CO2).
ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΣΩΛΗΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ,ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΞΑΓΩΓΗΣ(ΔΗΛΑΔΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ).
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΣΩΣΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΤΑΛΥΤΗ
*Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΧΙΣΤΗ 250 ΒΑΘΜΟΥΣ
*ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΥ ΟΞΥΓΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ
*Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΠΛΟΥΣΙΟΥ ΜΙΓΜΑΤΟΣ(λ<1)
*ΚΑΛΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ.
ΤΥΠΟΙ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΟΥ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΑ
*ΚΕΡΑΜΙΚΟΣ ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ
-ΤΟ ΠΕΡΙΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΝΟΞΕΙΔΩΤΟ ΧΑΛΥΒΑ.
-ΑΠΟΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΔΙΑΣΤΑΛΟΜΕΝΟ ΤΑΠΗΤΑ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟΝ ΚΕΡΑΜΙΚΟ ΦΟΡΕΑ.
-ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΚΕΡΑΜΙΚΟΣ ΜΟΝΟΛΙΘΟΣ(ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΞΗΣ 1.400 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ).
-ΤΟ ΕΝΔΙΑΜΕΣΟ ΣΤΡΩΜΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕ ΕΜΒΥΘΙΣΗ ΤΟΥ ΚΕΡΑΜΙΚΟΥ ΜΟΝΟΛΙΘΟΥ ΣΕ ΟΞΕΙΔΙΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ.
-ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΠΛΑΤΙΝΑ(Pt),ΡΟΔΙΟ(Rh) ΚΑΙ ΠΑΛΛΑΔΙΟ(Pd).
*ΜΕΤΑΛΛΙΚΟΣ ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ
-ΤΟ ΠΕΡΙΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΧΑΛΥΒΑ.
-Ο ΜΕΤΑΛΛΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΛΕΠΤΟ ΑΝΟΞΕΙΔΩΤΟ ΦΥΛΛΟ ΜΕΤΑΛΛΟΥ (super foil) ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ Η ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΛΕΙΑ.
-ΟΙ ΝΕΟΙ ΜΕΤΑΛΛΙΚΟΙ ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΟΛΛΑΠΛΗ ΕΞΑΓΩΓΗΣ.
-ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΩΣΗ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΕΙΤΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟ ΡΟΔΙΟ(Rh) ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΛΛΑΔΙΟ(Pd).
*ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΩΜΕΝΑ ΣΦΑΙΡΙΔΙΑ
-ΤΟ ΠΕΡΙΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΤΥ (ΧΑΛΥΒΑΣ) ΜΕ ΠΩΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΗ ΣΦΑΙΡΙΔΙΩΝ.
-ΤΑ ΣΦΑΙΡΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΡΩΜΕΝΑ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕ ΠΛΑΤΙΝΑ ΚΑΙ ΡΟΔΙΟ.
-ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΛΟΓΩ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΦΑΙΡΙΔΙΑ.
ΖΗΜΙΕΣ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΟΥ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΑ
-ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΥΓΕΝΩΝ ΜΕΤΑΛΛΩΝ.ΔΗΛΗΤΗΡΙΑΣΗ ΚΑΤΑΛΥΤΗ.ΑΙΤΙΕΣ ΜΟΛΥΒΔΟΣ ΤΗΣ ΒΕΝΖΙΝΗΣ(super),ΛΙΠΑΝΤΙΚΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ(καψιμο λαδιου),ΕΠΙΚΑΘΗΣΕΙΣ ΑΝΘΡΑΚΑ(κακη καυση καυσιμου)
-ΘΕΡΜΙΚΕΣ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΕΙΣ.ΘΕΡΜΙΚΗ ΔΙΑΒΡΩΣΗ(ΚΑΥΣΗ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΜΕ ΠΛΟΥΣΙΟ ΜΙΓΜΑ),ΘΕΡΜΙΚΗ ΓΗΡΑΝΣΗ(ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΙΤΡΕΠΤΑ ΟΡΙΑ 400-600 ΒΑΘΜΟΥΣ ΚΕΛΣΙΟΥ)
-ΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΚΑΤΑΠΟΝΗΣΕΙΣ.ΠΑΡΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΕΡΙΒΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑΛΥΤΗ,ΣΠΑΣΙΜΟ ΚΕΡΑΜΙΚΟΥ ΜΟΝΟΛΙΘΟΥ,ΣΠΑΣΙΜΟ ΣΥΓΚΟΛΛΗΤΙΚΩΝ ΡΑΦΩΝ ΠΕΡΙΒΛΗΜΑΤΟΣ(διαρροη καυσαεριων).ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΛΥΤΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΥΤΗ.
-ΤΑ ΣΙΛΑΝΣΙΕ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΒΟΥΛΩΜΕΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΚΑΥΣΑΕΡΙΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΛΙΩΣΟΥΝ ΟΙ ΚΥΨΕΛΕΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΟΥ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΑ.
-ΒΛΑΒΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.
ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ ΕΝΟΣ ΚΑΤΑΛΥΤΗ
Οι κατασκευαστές των καταλυτών δίνουν διάρκεια ζωής από 70.000χμ. έως 100.000χμ. Αυτό όμως δεν είναι απόλυτο γιατί μπορεί να υπάρχει πρόωρη φθορά του ή και γήρανσή του από εξωγενείς παράγοντες. Μπορούμε όμως να βρούμε και καταλύτες οι οποίοι έχουν ξεπεράσει τα 100.000χμ. λειτουργίας και παρ' όλα αυτά να λειτουργούν κανονικά. Ουσιαστικά λοιπόν όσο ο καταλύτης εκτελεί σωστά τα καθήκοντά του και καθαρίζει τα καυσαέρια δεν υπάρχει λόγος αλλαγής του. Αυτός είναι και ο λόγος που καθιερώθηκε η υποχρεωτική έκδοση της «Κάρτας Ελέγχουν Καυσαερίων» μια φορά το χρόνο. Ο μεγαλύτερος εχθρός του καταλύτη είναι η βενζίνη με μόλυβδο (Super) και αυτό γιατί ο μόλυβδος επικάθεται στους εσωτερικούς πόρους και τους «φρακάρει» με αποτέλεσμα να μην περνάνε τα καυσαέρια από μέσα και να μην οξειδώνονται.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ
Τα εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτων εφοδιάζουν τα μοντέλα τους με συμβατικούς καταλύτες, οι οποίοι αποτελούνται από κεραμικά υποστρώματα. Για όσους όμως θέλουν να βελτιώσουν το σύστημα εξαγωγής, δηλαδή την καλύτερη ροή των καυσαερίων, θα πρέπει να προχωρήσουν στην τοποθέτηση ενός μεταλλικού καταλύτη, που θα βρουν στο εμπόριο. Οι καταλύτες αυτοί διαθέτουν μεταλλικό υπόστρωμα, το οποίο είναι κατασκευασμένο από λεπτά μεταλλικά φύλλα. Τα λεπτά τοιχώματα επιτρέπουν στο υπόστρωμα να καλύπτει μεγαλύτερη επιφάνεια σε σύγκριση με έναν απλό κεραμικό καταλύτη. Η μεγαλύτερη αυτή επιφάνεια ωφελεί την καλύτερη κατάλυση, διότι οι χημικές αντιδράσεις γίνονται στην επιφάνεια.
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ
Επικοινωνηστε μαζι μας για ενα δωρεαν διαγνωστικο ελεγχο του αυτοκινητου σας
TSOUKALAS EXHAUST
ΕΛ.ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ 8 & ΝΙΟΒΗΣ 1 (ΠΕΡ/ΚΟΣ ΥΜΗΤΤΟΥ)
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ
210-8942155 / 6949736695