Φιέστα με μπαλωθιές
Μεγάλη επιτυχία από τον 2ο γύρο των DriftWars για το 2010 που έλαβε χώρα στο Ν.Ρύσιο το προηγούμενο Σαββατοκύριακο. Περίπου 2000 θεατές απόλαυσαν θέαμα και μάχες μοναδικές και χειροκρότησαν τον νικητή Ζιλιμπινάκη Νίκο που ήρθε από τα Χανιά και κατάφερε το σχεδόν αδύνατο, να υπερισχύσει στην πιο καυτή έδρα, κερδίζοντας με σειρά τους Κατσανίδη, Μελάδη, Καββαδία και Κουρούπη
Μετά τον τελευταίο γύρο των North ξέραμε καλά ότι θα παρακολουθήσουμε έναν πολύ εντυπωσιακό πανελλήνιο γύρο. Οι τοπικοί ήταν έτοιμοι να αντιμετωπίσουν οποιονδήποτε, αφού η απόδοσή τους έχει φτάσει στο ταβάνι της πίστας και τα αποτελέσματα βγαίνουν από τις λεπτομέριες.
Μαζευτήκαμε λοιπόν όχι μόνο από την Ελλάδα αλλά και από τη Βουλγαρία, που εκπροσωπήθηκε από 2 φίλους, τους Αlexander Jazov και Dimitrof Vladislav που ξεκίνησαν ξημερώματα για να έρθουν να τρέξουν μαζί μας. Τα 2 Ε30 φορούσαν έναν 2,8lt 24v και έναν V8 από Μ5 Ε39.
Από το πρωί λοιπόν ξεκίνησαν τα περάσματα των οδηγών σε επίπεδα προπόνησης και οι οδηγοί ερχόντουσαν ο ένας κοντά με τον άλλο για να εξοικιωθούν με την πίεση των αντιπάλων τους
Έκπληξη αποτέλεσε η συμμετοχή του 18χρονου Αυλογιάρη που έκανε την παρθενική του εμφάνιση μέσα στο Ν.Ρύσιο και αν και δεν διακρίθηκε πήρε τουλάχιστον το βάπτισμα του πυρός
Ο Κωνσταντάρας ήρθε ορεξάτος αλλά χωρίς τη συμβολή του μαγικού ζωμού, δεν μπόρεσε να διακριθεί λόγω πρόσφυσης κυρίως.
Ο Γιακουμάκης ήρθε από τη Σπάρτη ορεξάτος αλλά ταλαιπωρήθηκε από προβλήματα στην μετάδοση(ημιαξόνιο) και έχασε το ρυθμό του
Ο Τούντας εντυπωσίασε από νωρίς με το κτηνώδες Escort αλλά κάποιο μικροπρόβλημα στον κινητήρα του έπληξε την ψυχολογία και δεν μπόρεσε ούτε αυτός να προσαρμοστεί στο δύσκολο Ρύσιο και έμεινε εκτός 16αδας για μία θέση. Μη ξεχνάμε ότι ο 16ος πέρασε με 81 βαθμούς.
Επανεμφάνιση έκανε στο Ρύσιο και ο Σαράφης με το ΑΕ86 του και εντυπωσίασε με τα περάσματά του.
Ο Λάμπης Καμζέλης και ο Χονδρογιάννης έκαναν την έκπληξη στα μονά περάσματα αφού ανέβηκαν πολύ ψηλά στην κατάταξη και απέδειξαν ότι έχουν να μας δείξουν πολλά ακόμη
Το Ε30 που βλέπετε κατάγεται από τη Βουλγαρία και φοράει έναν 2,8lt 24v αλλά μετατοπισμένο προς την καρότσα. Αυτό έδινε πολύ καλό πάτημα στο αυτοκίνητο και κέρδισε πολύ χειροκρότημα
Ο Χάρκας για άλλη μια φορά πήρε την καλύτερη βαθμολογία στα μονά, αποδεικνύοντας ότι αποτελεί μεγάλο ταλέντο. Το αυτοκίνητο χρειάζεται απλά λίγη ακόμη πρόσφυση αφού θα μπορέσει να εκμεταλλευτεί πλήρως τη ροπή του V8 κινητήρα του. Πηγη drift.gr