Tην δική της εκδοχή στο σύστημα εξαγωγής που
χρησιμοποιεί από την αρχή της σεζόν η Red Bull Racing ετοιμάζει η
McLaren. Στο νέο σύστημα οι απολήξεις των εξατμίσεων θα βγαίνουν χαμηλά
στο πίσω μέρος του μονοθεσίου διοχετεύοντας τον θερμό αέρα στον διπλό
διαχύτη.
Οι Βρετανοί αναμένεται να το έχουν έτοιμο μέχρι τον αγώνα του
Silverstone (11/7) όπως δήλωσε ο υπεύθυνος μηχανολογίας της ομάδας,
Paddy Lowe.
«Eίναι ξεκάθαρο ότι όλες οι υπόλοιπες ομάδες προσπαθούν να καλύψουν
το χαμένο έδαφος στο συγκεκριμένο τομέα. Είναι ένα σημαντικό βήμα
αναβάθμισης το οποίο ελπίζουμε να έχουμε έτοιμο για το Bρετανικό Grand
Prix. Πρόκειται για πρόκληση από τη στιγμή μάλιστα που η μεταφορά του
θερμού αέρα των εξατμίσεων πάνω στα μέρη του μονοθεσίου, μπορεί να
προκαλέσει υπερθέρμανση. Δεν είναι κάτι που μπορείς να χρησιμοποιήσεις
αν πρώτα δεν έχεις κάνει αρκετές δοκιμές. Εμείς έχουμε μία ημέρα δοκιμών
σε αεροδυναμικά μέρη πριν από το Silverstone αλλά έχουμε και τις
ελεύθερες δοκιμές εκεί, πριν αποφασίσουμε αν θα χρησιμοποιήσουμε τις
συγκεκριμένες εξατμίσεις στον αγώνα», είπε χαρακτηριστικά ο Lowe.
Στη Valencia η Ferrari θα παρουσιάσει τη δική της εκδοχή στο σύστημα
εξατμίσεων της Red Bull με την ελπίδα ότι θα καλύψει το χαμένο έδαφος
κερδίζοντας κάποια -αρκετά αν πιστέψουμε τα λεγόμενα των ειδικών που
κάνουν λόγο για μισό δευτερόλεπτο- δέκατα στο γύρο.
«Πρέπει να δούμε πώς θα τα πάνε τα μονοθέσια με αυτό. Είναι κρίμα που
κάποιοι άλλοι το ετοίμασαν νωρίτερα, αλλά εμείς είμαστε ικανοποιημένοι
από τη δουλειά που έχουμε κάνει. Εξαρτάται όμως από τα χαρακτηριστικά
κάθε πίστας αλλά και κάθε μονοθεσίου. Για παράδειγμα, η Ferrari είχε
πολλά προβλήματα στην Τουρκία αλλά πρέπει να δούμε πώς θα τα πάνε στη
Valencia. Ξέρουμε όμως σε ποιο επίπεδο βρισκόμαστε εμείς», σχολίασε ο
Lowe.