Όταν ένα αυτοκίνητο αποτελεί «εικόνα», όχι
μόνο ως σπoρ δημιουργία, αλλά για ολόκληρη την εταιρεία, τότε οφείλεις
να το σέβεσαι σαν τα μάτια σου και να μην σταματάς ούτε στιγμή την
εξέλιξη του. Αυτό το ξέρουν πολύ καλά απ' ότι φαίνεται στη Nissan και
από το 2007 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά ο... φονέας των γιγάντων, η
ιαπωνική εταιρεία δεν έχει σταματήσει να τον εξελίσσει. Έτσι μετά τις
ανανεώσεις τον Δεκέμβριο του 2008 και τον Οκτώβριο του 2009, το
αυτοκίνητο ορόσημο της ιαπωνικής φίρμας είναι έτοιμο για μία ακόμη
ανανέωση.
Μπορεί μάλιστα και σε αυτό το facelift ο αισθητικός τομέας να μην παίζει
πρωταρχικό ρόλο, αλλά σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία που ήρθαν στο φως
της δημοσιότητας οι αλλαγές είναι αρκετές και στρατηγικής σημασίας για
την άτυπη διαμάχη στις σπορ coupe υλοποιήσεις.
Παρότι, λοιπόν, οι συγκεκριμένες φωτογραφίες και πληροφορίες δεν έχουν
δημοσιευθεί επίσημα από τη Nissan, εμείς θα σας πούμε ότι γνωρίζουμε
μέχρι στιγμής για το ανανεωμένο υπερ-όπλο της ιαπωνικής εταιρείας. Από
τις εικόνες που διέρρευσαν στο διαδίκτυο, όπως μπορείτε να δείτε και από
μόνοι σας οπτικά δεν υπάρχουν μεγάλες διαφοροποιήσεις σε σχέση με το
υπάρχον μοντέλο. Οι κυριότερες εντοπίζονται στον ανασχεδιασμένο εμπρός
προφυλακτήρα που ενσωματώνει πλέον και φώτα ημέρας LED, ενώ καινούριος
είναι και ο διαχύτης στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Οι μικρές όμως
αυτές αλλαγές, βοήθησαν στην βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής του
αυτοκινήτου καθώς ο αεροδυναμικός συντελεστής (Cd) είναι πλέον 0,268 από
0,272 στην υπάρχουσα έκδοση. Σε μία από τις φωτογραφίες μάλιστα που
δημοσιεύουμε μπορείτε να δείτε διαγραμματικά την βελτιωμένη αεροδυναμική
και σε σχέση με τον ανταγωνισμό του GT-R, ενώ θα πρέπει να σημειώσουμε
σε αυτό το σημείο ότι βελτιωμένο κατά 10% είναι και το downforce στο
πίσω μέρος (μπορείτε αν θέλετε να το λέτε και αρνητική άντωση). Νέο
σχήμα έχει και η εμπρός μάσκα για καλύτερη ροή του αέρα και φυσικά
καλύτερη ψύξη των μηχανικών μερών.
Καινούριες είναι και οι σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου της Rays. Εδώ και
πάλι δεν ήταν τόσο θέμα αισθητικής αλλά ουσίας, καθώς αναφέρεται πως με
τις συγκεκριμένες ζάντες εξοικονομούνται 12 κιλά από το συνολικό βάρος
του αυτοκινήτου, δηλαδή 3 κιλά λιγότερο βάρος σε κάθε άκρο του
αμαξώματος. Όπως μπορείτε να δείτε και από τις εικόνες νέοι είναι και οι
δύο χρωματισμοί του αμαξώματος (μπλε και μαύρο), ενώ μικρές αλλαγές
υπάρχουν και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.
Σύμφωνα όμως με τις ανεπίσημες πληροφορίες, οι μηχανικοί της Nissan
προχώρησαν και σε βελτιώσεις του υπερτροφοδοτούμενου V6 κινητήρα των 3,8
λίτρων, ο οποίος αποδίδει πλέον 35 περισσότερους ίππους, φτάνοντας
συνολικά τους 520, ενώ βελτιώσεις υπάρχουν ακόμα, στο σύστημα πέδηση,
στο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, αλλά και στην ανάρτηση. Οφείλουμε όμως για
ακόμα μία φορά να αναφέρουμε ότι πρόκειται για ανεπίσημες πληροφορίες
και ότι δεν υπάρχει ακόμη επίσημη ανακοίνωση από τη Nissan ούτε για το
πότε θα λανσαριστεί στην αγορά το ανανεωμένο GT-R.