Η πιο… καυτή έκδοση του νέου Audi A1, η έκδοση S1,
αποκαλύπτεται σύμφωνα με τις πληροφορίες που διαρρέουν από την γερμανική
φίρμα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού. Και όπως αναφέρουν οι ίδιες
πληροφορίες θα έχει τον ίδιο κινητήρα (1.4 λ. – 180 άλογα) με αυτόν που
κινεί το VW Polo GTI.
Αν και οι αρχικές προβλέψεις ήθελαν την αποκάλυψη της πιο δυνατής έκδοσης του Α1 στην αρχή της άνοιξης στη Γενεύη, οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως τελικά το S1 θα κάνει πρεμιέρα στο Παρίσι στο τέλος του μήνα.
Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις το S1 θα είναι το πρώτο όχημα επιδόσεων
της Audi ότι δεν θα χρησιμοποιήσει το γνωστό σύστημα τετρακίνησης, το
quattro. Αντί γι΄ αυτό, η κίνηση στο S1 θα μεταφέρεται στους εμπρός
τροχούς και θα υπάρχει ένα ευφυές ηλεκτρονικό σύστημα που έχει ως στόχο
τον περιορισμό των τάσεων υποστροφής.
Το σύστημα XDS (που χρησιμοποιούν ήδη τα Seat Ibiza Cupra, VW Polo GTI και Skoda Fabia RS), είναι ένα σύστημα ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού, που αναγνωρίζει την τάση του εμπρός εσωτερικού τροχού να σπινάρει και ενεργοποιεί ηλεκτρονικά τα φρένα στο συγκεκριμένο τροχό, αυξάνοντας ταυτόχρονα τη ροπή που μεταφέρεται στον εξωτερικό τροχό, ο οποίος αποκτά πλέον καλύτερη πρόσφυση.
Το Audi S1 θα εξοπλίζεται με τον γνωστό 1,4 λίτρων TSI κινητήρα (ίδιος με αυτόν που χρησιμοποιείται στα Seat Ibiza Cupra, VW Polo GTI και Skoda Fabia RS). Ο κινητήρας αποδίσει 180 ίππους, όμως όπως αναφέρουν οι πληροφορίες από το … στρατόπεδο της Audi οι ρυθμίσεις που έχουν γίνει επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ. / ώρα σε μόλις 7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φθάνει τα 225 χλμ. / ώρα.
Το Audi S1 εκτός των άλλων θα διαθέτει αναβαθμισμένες αναρτήσεις που θα είναι κατά 15 χιλιοστά πιο χαμηλές σε σχέση με το συμβατικό Α1, ενώ παράλληλα θα υπάρχουν βελτιωμένο σύστημα φρένων και στον στάνταρ εξοπλισμό θα περιλαμβάνονται ESP, ABS και ASR.
Τέλος το κιβώτιο είναι αυτόματο 7 σχέσεων S Tronic ενώ για την αλλαγή σχέσεων υπάρχουν και paddles στο τιμόνι.
''auto24''
Αν και οι αρχικές προβλέψεις ήθελαν την αποκάλυψη της πιο δυνατής έκδοσης του Α1 στην αρχή της άνοιξης στη Γενεύη, οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν πως τελικά το S1 θα κάνει πρεμιέρα στο Παρίσι στο τέλος του μήνα.
Το σύστημα XDS (που χρησιμοποιούν ήδη τα Seat Ibiza Cupra, VW Polo GTI και Skoda Fabia RS), είναι ένα σύστημα ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού, που αναγνωρίζει την τάση του εμπρός εσωτερικού τροχού να σπινάρει και ενεργοποιεί ηλεκτρονικά τα φρένα στο συγκεκριμένο τροχό, αυξάνοντας ταυτόχρονα τη ροπή που μεταφέρεται στον εξωτερικό τροχό, ο οποίος αποκτά πλέον καλύτερη πρόσφυση.
Το Audi S1 θα εξοπλίζεται με τον γνωστό 1,4 λίτρων TSI κινητήρα (ίδιος με αυτόν που χρησιμοποιείται στα Seat Ibiza Cupra, VW Polo GTI και Skoda Fabia RS). Ο κινητήρας αποδίσει 180 ίππους, όμως όπως αναφέρουν οι πληροφορίες από το … στρατόπεδο της Audi οι ρυθμίσεις που έχουν γίνει επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ. / ώρα σε μόλις 7 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φθάνει τα 225 χλμ. / ώρα.
Το Audi S1 εκτός των άλλων θα διαθέτει αναβαθμισμένες αναρτήσεις που θα είναι κατά 15 χιλιοστά πιο χαμηλές σε σχέση με το συμβατικό Α1, ενώ παράλληλα θα υπάρχουν βελτιωμένο σύστημα φρένων και στον στάνταρ εξοπλισμό θα περιλαμβάνονται ESP, ABS και ASR.
Τέλος το κιβώτιο είναι αυτόματο 7 σχέσεων S Tronic ενώ για την αλλαγή σχέσεων υπάρχουν και paddles στο τιμόνι.
''auto24''