Την επιστροφή της MG στην Ευρώπη μας υπενθυμίζει το νέο "μικρό" της βρετανικής φίρμας που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην έκθεση αυτοκινήτου στο Guangzhou της Κίνας.
Βασισμένο στο πρωτότυπο Zero και σχεδιασμένο στη Μ.Βρετανία, το MG3 ξεχωρίζει για τις συμπαγείς διαστάσεις του, που το τοποθετούν στη δημοφιλέστατη κατηγορία των super mini.
Με μήκος που δεν ξεπερνά τα τέσσερα μέτρα, το MG3 πρόκειται να εξοπλιστεί με έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων με 109 ίππους, αν και η κινεζικών συμφερόντων αυτοκινητοβιομηχανία σκοπεύει να περάσει στην παραγωγή τρεις ακόμη κινητήρες.
Έναν ατμοσφαιρικό 1.300 κ.εκ. με 67 ίππους, έναν υπερτροφοδοτούμενο 1,5 λίτρων με 156 ίππους και έναν πετρελαιοκίνητο μοτέρ αγνώστων λοιπών στοιχείων.
Το MG3 θα διατεθεί στη Μ.Βρετανία στο τέλος του 2012. Νωρίτερα και συγκεκριμένα μέσα στο πρώτο τετράμηνο του 2011 αναμένεται να πραγματοποιηθεί το εμπορικό λανσάρισμα του μικρομεσαίου MG6.
Και οι δύο προτάσεις θα κατασκευάζονται στις εγκαταστάσεις της MG στο Longbridge του Birmingham και θα πωλούνται στη Μ.Βρετανία μέσω του δικτύου εμπόρων της Vauxhall.
Βασισμένο στο πρωτότυπο Zero και σχεδιασμένο στη Μ.Βρετανία, το MG3 ξεχωρίζει για τις συμπαγείς διαστάσεις του, που το τοποθετούν στη δημοφιλέστατη κατηγορία των super mini.
Με μήκος που δεν ξεπερνά τα τέσσερα μέτρα, το MG3 πρόκειται να εξοπλιστεί με έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων με 109 ίππους, αν και η κινεζικών συμφερόντων αυτοκινητοβιομηχανία σκοπεύει να περάσει στην παραγωγή τρεις ακόμη κινητήρες.
Έναν ατμοσφαιρικό 1.300 κ.εκ. με 67 ίππους, έναν υπερτροφοδοτούμενο 1,5 λίτρων με 156 ίππους και έναν πετρελαιοκίνητο μοτέρ αγνώστων λοιπών στοιχείων.
Το MG3 θα διατεθεί στη Μ.Βρετανία στο τέλος του 2012. Νωρίτερα και συγκεκριμένα μέσα στο πρώτο τετράμηνο του 2011 αναμένεται να πραγματοποιηθεί το εμπορικό λανσάρισμα του μικρομεσαίου MG6.
Και οι δύο προτάσεις θα κατασκευάζονται στις εγκαταστάσεις της MG στο Longbridge του Birmingham και θα πωλούνται στη Μ.Βρετανία μέσω του δικτύου εμπόρων της Vauxhall.
auto.in.gr