Όλοι θυμόμαστε της εποχές που η ύπαρξη 6ης σχέσης σε
οποιαδήποτε (αυτόματο ή και χειροκίνητο) κιβώτιο θεωρούνταν… πολυτέλεια.
Ωστόσο, δειλά δειλά και με το πέρασμα του χρόνου, τα κιβώτια αυτά
γρήγορα καθιερώθηκαν (πάντα σε ότι αφορά τα αυτοκίνητα μαζικής
παραγωγής) στη συνείδηση των κατασκευαστών, οι οποίοι και τα υιοθέτούν
πλέον στο σύνολο των μοντέλων της γκάμας τους. Μάλιστα, ορισμένες
εταιρείες δεν δίστασαν, για λόγους οικονομίας καυσίμου κυρίως, να…
προσθέσουν μία ή και δύο ακόμα σχέσεις, ανεβάζοντας τις επιλογές του
οδηγού σε 7 ή και 8 αντίστοιχα. Σήμερα, η γνωστή στο είδος εταιρεία ZF
προχωρά ένα βήμα πιο μπροστά παρουσιάζοντας για πρώτη φορά το πρώτο
9τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων. Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, το εν
λόγω κιβώτιο θα τοποθετηθεί σε προσθιοκίνητο/α μοντέλο/α της
αμερικάνικης Chrysler, ενώ, κινούμενη στο ίδιο μήκος κύματος, η επίσης
γερμανική Mercedes βρίσκεται ήδη στο τελικό στάδιο της εξέλιξης της
αντίστοιχης πρότασής της.
''4τροχοι''