Η Prodrive, η αγγλική εταιρεία που κατασκευάζει και εξελίσσει το αυτοκίνητο της MINI, ταξίδεψε στη Νότια Γαλλία για να βρεθεί στο σκληρότερο έδαφος που έχει αντιμετωπίσει μέχρι στιγμής το Countryman WRC.
Οι δύο οδηγοί της ομάδας, Kris Meeke και Dani Sordo, συμπλήρωσαν περισσότερα από 500 χιλιόμετρα σε μιάμιση ημέρα δοκιμών, έχοντας σαφή εντολή από την Prodrive να πιέσουν το αυτοκίνητο μέχρι το σημείο καταστροφής των μηχανικών μερών του.
"Αυτό ήταν ένα από τα σκληρότερα σημεία δοκιμών στην Ευρώπη και οι δοκιμές έγιναν με ακραίες καιρικές συνθήκες", είπε ο Kris Meeke στο αγγλικό περιοδικό Autosport. "Μια φοβερή καταιγίδα έπεσε τη μέρα πριν ξεκινήσουν οι δοκιμές και συναντήσαμε πολλή λάσπη, που ήταν τέλεια για εμάς.
Παρουσιάστηκαν πολλές παράμετροι, ακόμα και ο τρόπος λειτουργίας των υαλοκαθαριστήρων μετά από ένα νεροφάγωμα. Ο Dani είχε την ευκαιρία να οδηγήσει στο στεγνό και να αυξήσει ταχύτητα, συνεπώς οι δοκιμές ήταν πολύ παραγωγικές για την ομάδα".
Η MINI σκοπεύει να βάψει το Countryman WRC κόκκινο με λευκή οροφή, ενώ ζήτησε από τη FIA να χρησιμοποιήσει τα νούμερα 37 και 52, έτσι ώστε τα Countryman WRC να παραπέμπουν στην ένδοξη για το Mini Cooper δεκαετίας του 1960 και στις νίκες των Paddy Hopkirk και Timo Makinen στο Ράλι Μόντε Κάρλο.
auto.in.gr