Ήδη, στις δοκιμές της Μαλαισίας, η νέα Suzuki GSV-R έχει αφήσει αρκετά ενθαρρυντικές ενδείξεις και αυτό εν πολλοίς οφείλεται στην αύξηση της ισχύος του ανανεωμένου τετρακύλινδρου (σε διάταξη V) ιαπωνικού κινητήρα.
Αυτός συνδυάζεται με το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου του κινητήρα που προέρχεται από τη Mitsubishi, ώστε να βελτιωθεί το traction control και η ανύψωση του εμπρός τροχού κατά την επιτάχυνση. Επίσης, η νέα GSV-R έχει νέο (πιο στιβαρό και ισορροπημένο) πλαίσιο, καλύτερη κατανομή βάρους και ανανεωμένη ανάρτηση.
Η νέα ιαπωνική μοτοσικλέτα θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο της στις δοκιμές του Κατάρ το προσεχές Σαββατοκύριακο (12-13/03), μία εβδομάδα πριν ξεκινήσει η νέα αγωνιστική χρονιά στην ίδια πίστα μία εβδομάδα αργότερα.
"Δεν κάναμε τίποτα επαναστατικό σε σχέση με το 2010" είπε ο διευθυντής της ομάδας, Paul Denning. "Έχει βελτιωθεί η απόδοση του κινητήρα. Δεν πιστεύω ότι είναι πολύ μεγάλη η αύξηση της ισχύος, αλλά είναι πιο ομαλή η μετάδοσή της. Και το ηλεκτρονικό σύστημα είναι, επίσης, βελτιωμένο.
Κάναμε δοκιμές με κατεστραμμένα ελαστικά στη Sepang και η μοτοσικλέτα βελτιώθηκε στην έξοδο της στροφής. Δεν έχει να κάνει τόσο με τον απόλυτο χρόνο στο γύρο, αλλά με την ευκολία οδήγησης της μοτοσικλέτας όταν δεν υπάρχει πρόσφυση".
Θυμίζουμε ότι φέτος, εξαιτίας της οικονομικής ύφεσης, η Suzuki αποφάσισε να αγωνίζεται στο MotoGP μόνο με μία μοτοσικλέτα. Θα την οδηγεί ο Alvaro Bautista, καθώς ο Loris Capirossi θα είναι αναβάτης της Pramac Ducati. Τέλος, η ιαπωνική εταιρεία άφησε θετικές ενδείξεις για την παρουσία της στο MotoGP το 2012, όταν το σπορ θα επιστρέψει στα 1.000 κ.εκ.
auto.in.gr