Το Ibiza SC Trophy ήταν το δημιούργημα της SEAT για την ετήσια συνάντηση των φίλων των αυτοκινήτων του VW Group στο Worthersee της Αυστρίας.
Όπως είναι φυσικό, το Ibiza SC Trophy (SuperCopa ή Super Cup αν θέλετε για τα αρχικά SC) βασίζεται στην έκδοση Cupra του ισπανικού super mini και αυτό σημαίνει ότι παρόν είναι και εδώ το σύνολο 1.4 TSI των 180 ίππων (132 kW) συνοδευόμενο από το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το γνωστό και ως «DSG».
Σύμφωνα με την SEAT, το Ibiza SC Trophy θα το ξαναδούμε και στο άμεσο μέλλον, αφού θα λάβει μέρος σε αγωνιστικά πρωταθλήματα στην Ισπανία και την Ιταλία. Το ίδιο φυσικά συμβαίνει και με το Leon Supercopa (τις φωτογραφίες του οποίου δημοσιεύονται και στο συγκεκριμένο θέμα), μόνο που το τελευταίο θα το δούμε σε αγώνες DTM.
Όσον αφορά τώρα στις διαφορές του SC Trophy σε σχέση με το πιο «αθώο» Cupra, να σημειώσουμε ότι το αδελφό Trophy διαθέτει χαμηλωμένο αμάξωμα κατά 40 mm, πιο μακρύ μεταξόνιο κατά 13 mm και φαρδύτερα μετατρόχια εμπρός και πίσω κατά 170 και 29 mm αντίστοιχα. Επίσης, εφόσον φυσικά μιλάμε και για αγωνιστικό όχημα έχει γίνει και μια σχετική... δίαιτα με το συνολικό βάρος να ξεπερνάει ελάχιστα τον ένα τόνο (στα 1.063 κιλά για την ακρίβεια), ενώ και οι ζάντες 17 ιντσών είναι αγωνιστικού τύπου.
''e-go.gr''
Όπως είναι φυσικό, το Ibiza SC Trophy (SuperCopa ή Super Cup αν θέλετε για τα αρχικά SC) βασίζεται στην έκδοση Cupra του ισπανικού super mini και αυτό σημαίνει ότι παρόν είναι και εδώ το σύνολο 1.4 TSI των 180 ίππων (132 kW) συνοδευόμενο από το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, το γνωστό και ως «DSG».
Σύμφωνα με την SEAT, το Ibiza SC Trophy θα το ξαναδούμε και στο άμεσο μέλλον, αφού θα λάβει μέρος σε αγωνιστικά πρωταθλήματα στην Ισπανία και την Ιταλία. Το ίδιο φυσικά συμβαίνει και με το Leon Supercopa (τις φωτογραφίες του οποίου δημοσιεύονται και στο συγκεκριμένο θέμα), μόνο που το τελευταίο θα το δούμε σε αγώνες DTM.
Όσον αφορά τώρα στις διαφορές του SC Trophy σε σχέση με το πιο «αθώο» Cupra, να σημειώσουμε ότι το αδελφό Trophy διαθέτει χαμηλωμένο αμάξωμα κατά 40 mm, πιο μακρύ μεταξόνιο κατά 13 mm και φαρδύτερα μετατρόχια εμπρός και πίσω κατά 170 και 29 mm αντίστοιχα. Επίσης, εφόσον φυσικά μιλάμε και για αγωνιστικό όχημα έχει γίνει και μια σχετική... δίαιτα με το συνολικό βάρος να ξεπερνάει ελάχιστα τον ένα τόνο (στα 1.063 κιλά για την ακρίβεια), ενώ και οι ζάντες 17 ιντσών είναι αγωνιστικού τύπου.
''e-go.gr''