Αισιόδοξη εμφανίζεται η Porsche και σε
πείσμα των καιρών, για το 2012, οπότε, σύμφωνα με δηλώσεις του
επικεφαλής πωλήσεων της φίρμας, Bernhard Maier, περιμένει αύξηση
πωλήσεων που θα υπερβαίνει το 6,5%.
Όσον αφορά τη χρονιά που πέρασε η γερμανική φίρμα κατέγραψε 115.000 πωλήσεις, μέγεθος που επίσης αντιστοιχεί σε ιστορικό υψηλό για την φίρμα, η οποία το 2010 είχε διαθέσει 97.000 μονάδες και το 2007 - την "προηγούμενη" χρονιά ρεκόρ- 103.000 μονάδες.
Παρά την αισιοδοξία ο Bernhard Maier φρόντισε να σημειώσει ότι ο νέος στόχος του 2012 θα επιτευχθεί αν επαληθευτούν οι εκτιμήσεις για συνολική αύξηση της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου στα 66 εκατομμύρια μονάδες (+6,5%), αν δεν συμβεί κάποια οικονομική καταστροφή.
Ωστόσο, όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει το στέλεχος της φίρμας "...υπό κανονικές συνθήκες θέλουμε να ξεπεράσουμε το ποσοστό αύξησης της αγοράς".
Όσον αφορά το χάρτη ανάπτυξης της Porsche για το 2012, σύμφωνα με τις δηλώσεις του Γερμανού, αναμένεται περαιτέρω αύξηση πωλήσεων στις ΗΠΑ σε σχέση με το 2011 όταν η γερμανική φίρμα διέθεσε 29.000 μονάδες, αυξάνοντας τις πωλήσεις της κατά σχεδόν 15% συγκριτικά με το 2010.
"Θα συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε το 2012, ιδίως το δεύτερο εξάμηνο όταν η νέα 911 είναι πλήρως διαθέσιμη στις ΗΠΑ" τόνισε χαρακτηριστικά.
Επιστρέφοντας στο 2011 και στον υπόλοιπο κόσμο, η Porsche κατάφερε να σημειώσει σημαντική αύξηση πωλήσεων σε Ασία, Ρωσία και Κίνα καταγράφοντας ποσοστά 76%, 40% και 67% αντιστοίχως.
Όσον αφορά τη χρονιά που πέρασε η γερμανική φίρμα κατέγραψε 115.000 πωλήσεις, μέγεθος που επίσης αντιστοιχεί σε ιστορικό υψηλό για την φίρμα, η οποία το 2010 είχε διαθέσει 97.000 μονάδες και το 2007 - την "προηγούμενη" χρονιά ρεκόρ- 103.000 μονάδες.
Παρά την αισιοδοξία ο Bernhard Maier φρόντισε να σημειώσει ότι ο νέος στόχος του 2012 θα επιτευχθεί αν επαληθευτούν οι εκτιμήσεις για συνολική αύξηση της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτου στα 66 εκατομμύρια μονάδες (+6,5%), αν δεν συμβεί κάποια οικονομική καταστροφή.
Ωστόσο, όπως χαρακτηριστικά επισημαίνει το στέλεχος της φίρμας "...υπό κανονικές συνθήκες θέλουμε να ξεπεράσουμε το ποσοστό αύξησης της αγοράς".
Όσον αφορά το χάρτη ανάπτυξης της Porsche για το 2012, σύμφωνα με τις δηλώσεις του Γερμανού, αναμένεται περαιτέρω αύξηση πωλήσεων στις ΗΠΑ σε σχέση με το 2011 όταν η γερμανική φίρμα διέθεσε 29.000 μονάδες, αυξάνοντας τις πωλήσεις της κατά σχεδόν 15% συγκριτικά με το 2010.
"Θα συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε το 2012, ιδίως το δεύτερο εξάμηνο όταν η νέα 911 είναι πλήρως διαθέσιμη στις ΗΠΑ" τόνισε χαρακτηριστικά.
Επιστρέφοντας στο 2011 και στον υπόλοιπο κόσμο, η Porsche κατάφερε να σημειώσει σημαντική αύξηση πωλήσεων σε Ασία, Ρωσία και Κίνα καταγράφοντας ποσοστά 76%, 40% και 67% αντιστοίχως.
auto.in.gr