Tuning

31/3/10

ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΤΗΣ FORMULA 1


Τέτοια εποχή κάθε χρόνο τις τελευταίες σεζόν, όλοι ταξίδευαν στο άντρο της Φεράρι για να την κερδίσουν. Φέτος όμως τα πράγματα έχουν αλλάξει αφού η "Σκουντερία" βρίσκεται στο ρόλο του κυνηγού. Υποψήφιο θήραμα είναι η ομάδα της Ρενό που έχει αφήσει τους πάντες άφωνους με τις φετινές επιδόσεις.

Τα τελευταία νέα των ομάδων
Ρενό

Οι απαραίτητες ρυθμίσεις στη Ρενό έχουν γίνει για το συγκεκριμένο αγώνα με τον Φερνάντο Αλόνσο να προσπαθεί να διατηρηθεί μέσα στην Ίμολα πρώτος. Μαζί με τον Τζιανκάρλο Φιζικέλα θα πιστώσουν την αγωνιστική άνοδο της γαλλικής ομάδας αλλά πρέπει να σημειωθεί πως σε δηλώσεις τους αμφότεροι έκαναν λόγο πως περιμένουν την αντεπίθεση της Φεράρι. Καλά θα κάνουν πάντως να κοιτάξουν τη δουλειά τους και όχι τι θα κάνουν οι άλλοι αντίπαλοι.

Τογιότα
Όλα καλά στην Τογιότα που έχει καταφέρει να βρεθεί στο πόντιουμ. Από εκεί και πέρα ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας Μάικ Γκασκόιν έκανε λόγο ότι η Τογιότα θα μπορέσει φέτος να φτάσει στη νίκη κάτι το οποίο συνεπάγεται πως ο πήχης ανεβαίνει. Οι τιφόζι θα υποστηρίξουν το συμπατριώτη τους Γιάρνο Τρούλι ενώ ο Ραλφ Σουμάχερ έχει καλές αναμνήσεις καθώς εκεί έχει σημειώσει και τη μοναδική νίκη της καριέρας του.

Μακ Λάρεν Μερσέντες
Δυστυχώς για πολλούς (οι ιθύνοντες τη Μακ Λάρεν ξέρουν καλύτερα πάντως) ο εκπληκτικός Πέδρο Ντε Λα Ρόσα δεν θα αγωνιστεί όπως έγινε στο Μπαχρέιν καθώς τη θέση του θα πάρει ο άλλος δοκιμαστής Αλεξάντερ Βουρτζ. Αξίζει να αναφερθεί ότι ο τελευταίος αγώνας του Αυστριακού ήταν το 2000 με τα χρώματα της Μπένετον. Στο χέρι του είναι πλέον να αποδείξει τι αξίζει. Ο Κίμι Ραϊκόνεν από τη μεριά του θα παλέψει με ό,τι μπορεί για να κατακτήσει μια θέση στο πόντιουμ και μπορεί να τα καταφέρει αν αναλογιστεί κανείς πως η νέα Μακ Λάρεν είναι αρκετά καλό αυτοκίνητο.

BMW Γουίλιαμς
Η Γουίλιαμς ή καλύτερα ο Φρανκ Γουίλιαμς είχε πει στις αρχές της σεζόν πως τα μονοθέσια της ομάδας δεν θα ήταν ανταγωνιστικά και αυτό γίνεται μέχρι στιγμής. Ο Μαρκ Γουέμπερ έχει καλές αναμνήσεις από αυτήν την πίστα καθώς έχει κερδίσει για την F3000 και παρουσιάζεται αισιόδοξος. Ο Νικ Χάιτφιλντ από την πλευρά του διαθέτει νέο κινητήρα και μπορεί να πιέσει το αυτοκίνητό του.

Ρεντ Μπουλ
Η απόδοση της Ρεντ Μπουλ στο Μπαχρέιν δεν ήταν και το καλύτερο αλλά η πίστη και η αισιοδοξία για το καλό αποτέλεσμα παραμένει. Στα αξιοσημείωτα η αλλαγή του δεύτερου οδηγού με τον Κρίστιαν Κλιν να δίνει τη θέση του στον ταλαντούχο Ιταλό Βιταντόνιο Λιούτζι που θα έχει τη βοήθεια των συμπατριωτών του. Η αλλαγή των κανονισμών για τη χρήση τρίτου αυτοκίνητου στις δοκιμές επέτρεψαν στον Κλιν να παρουσιαστεί την ερχόμενη Παρασκευή με βελτιωμένο αυτοκίνητο όπως άλλωστε θα γίνει με τους άλλους δύο οδηγούς.

Φεράρι
Το μεγάλο ερωτηματικό της φετινής χρονιάς είναι αναμφισβήτητα η Φεράρι. Η "Σκουντερία" για πρώτη φορά φέτος τα τελευταία χρόνια δεν πάει με τον τίτλο του φαβορί στην Ίμολα αλλά όλοι παρουσιάζονται αισιόδοξοι για την έκβαση του αποτελέσματος. Τόσο ο Μίχαελ Σουμάχερ όσο και ο Ρούμπενς Μπαρικέλο γνωρίζουν τη δύναμη που κρύβει η F2005 και θα αντεπιτεθούν. Αυτό είναι άλλωστε και το τελευταίο που πρέπει να κάνουν.

Ζάουμπερ
Όλοι έχουν πέσει επάνω στον Ζακ Βιλνέβ ο οποίος θα μπορούσε στο Μπαχρέιν να αποσπάσει ένα βαθμό. Ο Καναδός πρωταθλητής του 1997 έχει βάλει στόχο να κατακτήσει τον έναν και πολυπόθητο βαθμό που θα αλλάξει άρδην τόσο τη δική του ψυχολογία όσο και αυτή της ομάδας. Ο Φελίπε Μάσα στον αντίποδα παραδέχεται πως δυσκολεύεται αφάνταστα στα δοκιμαστικά αλλά δεν έχει άλλη επιλογή από το να μπει δυνατα και να κάνει κάτι καλύτερο.

BAR Χόντα
Το τελευταίο χαρτί της Χόντα θα παιχτεί στην Ίμολα. Οι Ιάπωνες δεν έχουν κανένα βαθμό στους τρεις πρώτους αγώνες της χρονιάς και οι Μπάτον, Σάτο μετά τα ρεκόρ που έκαναν στις πίστες των Βαρκελώνης και Πολ Ρικάρντ αντίστοιχα θα παρουσιαστούν ταχύτεροι ύστερα από τους πρόσφατους χρόνους. Η μάχη τώρα αρχίζει για τη Χόντα και δεν υπάρχουν άλλα περιθώρια.

Τζόρνταν
Οι στόχοι για την Τζόρνταν παραμένουν οι ίδιοι. Ναρέν Καρθικεγιάν και Τιάγκο Μοντέιρο συνεχίζουν να αποκομίζουν εμπειρίες και φτάνουν έως τον τερματισμό. Αυτό είναι και το μόνο καλό αφού οι πόντοι θα έρθουν πάρα πολύ δύσκολα με την ταχύτητα που οδηγούν οι δυο τους.

Μινάρντι
Μπορεί οι Κρίστιαν Αλμπερς και Πατρίκ Φρισάχερ να μην παρουσιάζονται και τόσο ανταγωνιστικοί, το θέμα για τη Μινάρντι στην Ίμολα είναι πως θα έχει τη συμπαράσταση των Ιταλών οπαδών. Η νέα PS05 ντεμπουτάρει για πρώτη φορά σε πίστες μετά τις επιτυχημένες δοκιμές με αποτέλεσμα οι δύο οδηγοί να έχουν ένα κίνητρο παραπάνω. Πόσο καλύτερο είναι το νέο μονοθέσιο

Εξατμισεις αυτοκινητων

ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ