Tuning

27/3/10

Nεα σπορ μοντελα

Σπορ εκδόσεις για δημοφιλή μοντέλα


Η απάντηση της VW στη νέα τάση, που θέλει σπορτίφ εκδόσεις δημοφιλών μοντέλων, έρχεται μέσα από το πρόγραμμα R-Line. Η γκάμα των Πασάτ και Τιγκουάν περιλαμβάνει τις αντίστοιχες εκδόσεις που τονίζουν τα οδηγικά χαρακτηριστικά των γερμανικών αυτοκινήτων και αναβαθμίζουν την εμφάνισή τους.

Για τη δημιουργία του Πασάτ R-Line χρησιμοποιήθηκαν στοιχεία από κορυφαία έκδοση R36 3.000 κ. εκ. 300 ίππων. Το πακέτο περιλαμβάνει νέο εμπρός προφυλακτήρα με ενσωματωμένο σπόιλερ, πλευρικά μαρσπιέ, νέο πίσω προφυλακτήρα με διαχύτη, πίσω αεροτομή, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών με ελαστικά 235 /45 R17, εφεδρικό τροχό αλουμινίου, νέας τεχνολογίας ελαστικά τύπου Self-Sealing της Continental, ένδειξη χαμηλής πίεσης ελαστικών, σπορ ανάρτηση από τη Volkswagen Individual, επένδυση αλουμινίου με λογότυπο R στο κατώφλι των εμπρός θυρών και λογότυπο R στα εμπρός φτερά.

Κατά τη διάρκεια της δοκιμής του Πασάτ 1.4 122 ίππων R-Line διαπιστώσαμε ότι οι νέες αναρτήσεις με τις σκληρότερες ρυθμίσεις προσδίδουν καλύτερη οδική συμπεριφορά στο γερμανικό σεντάν σε σχέση με τη βασική έκδοση. Στις στροφές και στο απότομο φρενάρισμα περιορίστηκαν οι κλίσεις. Ακόμη και σε δρόμους με λακκούβες, οι αναρτήσεις απέδωσαν ικανοποιητικά και δεν κούρασαν τους επιβάτες. Στην ανηφορική διαδρομή με συνεχείς στροφές ήταν καλύτερος ο έλεγχος του αυτοκινήτου και εκμεταλλευτήκαμε περισσότερο τις δυνατότητες του μοτέρ.

Οπως όλη η γκάμα Πασάτ, έτσι και η R-Line διαθέτει στον βασικό εξοπλισμό το σύστημα αυτόματης στάθμευσης «Park Assist», καθώς και το κορυφαίο ηχοσύστημα RCD-510. Το σύστημα αυτόματης στάθμευσης περιλαμβάνει αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός-πίσω, υπολογιστή ταξιδίου, οπτική ένδειξη διαδικασίας παρκαρίσματος. Το ηχοσύστημα RCD-510 αποτελείται από έγχρωμη οθόνη αφής 6,5 ιντσών, ενσωματωμένο cd-changer 6 δίσκων, θύρα υποδοχής κάρτας μνήμης, υποδοχή Aux-in, Mp3 player και 8 ηχεία. Η τιμή καθορίστηκε στις 23.090 ευρώ.

SUV

Το πακέτο R-Line για το Τιγκουάν περιλαμβάνει ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών New York με ελαστικά 235/50/R18, μάσκα ψυγείου σε ματ χρώμιο, εμπρός-πίσω σπόιλερ και πλευρικά μαρσπιέ στο χρώμα του αυτοκινήτου, διακοσμητικά σε ματ χρώμιο στις πόρτες και περιμετρικά των παραθύρων, μαύρο διαχύτη ενσωματωμένο στον πίσω προφυλακτήρα, νέα προστατευτικά θόλων τροχών σε μαύρο χρώμα, λογότυπο R-Line στα φτερά, πίσω νέα αεροτομή.

Για μία ακόμη φορά διαπιστώσαμε ότι το Τιγκουάν προσφέρει πολύ καλή οδική συμπεριφορά στην άσφαλτο. Εφοδιάζεται με το δοκιμασμένο σύστημα τετρακίνησης 4 ΜΟΤΙΟΝ (Haldex). Η κίνηση μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς και όταν το σύστημα διαγνώσει περιορισμένη πρόσφυσή τους, αυτόματα στέλνει ποσοστό της ροπής στον πίσω άξονα.

Στο off road περιορισμένης δυσκολίας, χρήσιμο είναι το πακέτο Offroad Mode, το οποίο προετοιμάζει το αυτοκινήτο για να αντεπεξέλθει στις δυσκολίες των διαδρομών εκτός δρόμου. Συγκεκριμένα, ενεργοποιεί τα συστήματα Hill Descent (ελεγχόμενη κατάβαση), Hill Climb Assist (υποβοήθηση στην ανάβαση) κ.ά.

Το μεγάλο όπλο όμως του Τιγκουάν εξακολουθεί να είναι το υπερτροφοδοτούμενο σύνολο 1.400 κ.εκ. TSI, ισχύος 150 ίππων. Το 2009 ήταν το best seller στην κατηγορία των SUV στην ελληνική αγορά. Διατίθεται και με μοτέρ 2.000 κ.εκ. TFSI 200 ίππων.

Το πακέτο R-Line κοστίζει 1.000 ευρώ για το Τιγκουάν Sportline 1.4 και 1.200 ευρώ για τα Sportline 2.0 και 2.0 TDI 140 ίππων. Η βασική έκδοση 1.4 Trend κοστίζει 28.050 ευρώ. *

Πηγη  enet.gr







Η Renault Sport παρουσιάζει το νέο Renault Megane RS το οποία συνιστά ένα καθαρόαιμο αγωνιστικό αυτοκίνητο. Χαρακτηριστικά της εμφάνισής του είναι η πτέρυγα του εμπρός προφυλακτήρα και ο διαχύτης στον πίσω προφυλακτήρα με τη μονή απόλυξη της εξάτμισης στο κέντρο του. Στο εσωτερικό του Renault Megane RS τα κίτρινα όργανα στο ταμπλό, το sport τιμόνι, τα καθίσματα bucket, το φιλέτο ανθρακονήματος στο ταμπλό και άλλα χαρακτηριστικά προσδίδουν τη διαφορετικότητα του μοντέλου και τον αγωνιστικό χαρακτήρα του.
Στα μηχανικά χαρακτηριστικά του το Renault Megane RS περιλαμβάνει το σύστημα πέδησης Brembo με δαγκάνες τετραπίστονες σε χαραγμένους δίσκους 340 χιλιοστά εμπρός και 280 χιλιοστά πίσω και το νέο σύστημα διεύθυνσης που διαθέτει λιγότερη υποβοήθηση. Αλλαγές έχουν γίνει και στο σύστημα ανάρτησης, στα ελατήρια και τη μεγαλύτερη διάμετρο των αντιστρεπτικών.
Το νέο Renault Megane RS διαθέτει νέο σύστημα turbo και αποδίδει 250 ίππους. Αξιοσημείωτο είναι ότι το 80% της ροπής εμφανίζεται στις 1900 στροφές. Το νέο σύστημα ESP τριών σταδίων επηρεάζει σίγουρα την οδηγική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Στο τρίτο στάδιο το σύστημα ESP απενεργοποιείται ολοκληρωτικά. Το στήσιμο αυτό του Renault Megane RS επιτρέπει στον οδηγό να οδηγήσει στα άκρα και στο αυτοκίνητο στο να αποδώσει τα μέγιστα.
Στη Γαλλία έχει εμφανιστεί η έκδοση CUP. Η τιμή του Renault Megane RS αρχίζει από 28.500 ευρώ.






 Leon Cupra R. Το νέο μοντέλο της ισπανικής εταιρίας θα διαθέτει τον 2λιτρο TSi κινητήρα του VW γκρουπ, o οποίος θα αποδίδει 265 PS, με τη μέγιστη ροπή να είναι στα 19,9 kgm παραγόμενη μεταξύ 2.500 και 5.000 rpm. Με απλά λόγια, όλα αυτά σημαίνουν ότι το Cupra R, θα διαθέτει 25 ίππους παραπάνω σε σύγκριση με το απλό Cupra.

Το Cupra R θα έχει χειροκίνητο κιβωτίου ταχυτήτων έξι σχέσεων ενώ θα χρειάζεται μόλις 6,2 sec για να πιάσει τα πρώτα 100 km/h από στάση, ενώ καλύπτει το χιλιόμετρο σε 25,7 sec. Όσον αφορά την τελική του ταχύτητα, αυτή θα περιορίζεται με κόφτη στα 250 km/h. Μάλιστα σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση η μέση κατανάλωση του μοτέρ θα κυμαίνεται στα 8,1 lt/100 km!

Το νέο Cupra R διαθέτει πάρα πολλά ηλεκτρονικά συστήματα, στόχος των οποίων είναι ο καλύτερος έλεγχος του αυτοκινήτου από τον οδηγό, δεδομένου ότι απουσιάζει η τετρακίνηση. Για αυτό λοιπόν, το νέο Cupra R θα διαθέτει το ηλεκτρονικό διαφορικό XDS (όμοιο με του Golf GTi και του Scirocco R) που σε συνεργασία με το ESP θα επιμελείται την μεταφορά της δύναμης στους εμπρόσθιους τροχούς, ενώ το traction control TSC θα αναλαμβάνει να διορθώνει την όποια ανάρμοστη συμπεριφορά επιδείξει ο οδηγός του Cupra R, πάντα στα όρια της Φυσικής.

Σχετικά με την εξωτερική έκδοση, η σπορ έκδοση θα περιλαμβάνει 19άρες ζάντες αλουμινίου με ελαστικά διαστάσεων 235/35, αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης και στο εσωτερικό καθίσματα τύπου μπάκετ με alcantara και φωτισμό με LED για τον πίνακα οργάνων.










Όσοι ακόμα συνεχίζεται να αποκαλείται το Golf Gti γρήγορο αυτοκίνητο, πιθανότατα να αλλάξετε άποψη μόλις αντικρίσετε το Golf R, το οποίο παρουσιάστηκε με κάθε επισημότητα από τη Volkswagen στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Πρόκειται για την ισχυρότερη έκδοση της έκτης γενιάς του Golf, η οποία ήρθε για εντυπωσιάσει με την ταχύτητά του, την ασφάλεια που παρέχει, αλλά και με την εξωτερική του εμφάνιση.

Το Golf R εγκαταλείπει τον V6 κινητήρα των 3,2 λίτρων του R32 και «φοράει» έναν 4κύλινδρο 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο με 270 ίππους και 35,7 kgm ροπής. Τα 0-100 km/h έρχονται σε 5,7 sec (5,5 sec με το DSG) και η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h, ενώ η μέση τυποποιημένη κατανάλωση είναι 8,4 λίτρα/100 km (ή 21% χαμηλότερη από του R32!).

H ισχύς περνάει και στους τέσσερις τροχούς μέσω της αυτόματης τετρακίνησης 4Motion AWD. Το κιβώτιο είναι 6άρι μηχανικό, ενώ προαιρετικά θα διατίθεται και -επίσης 6άρι- ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη (DSG).

Όσον αφορά την εξωτερική εμφάνιση και τις αλλαγές σε σχέση με τα προηγούμενα μοντέλα, αυτές περιλαμβάνουν νέα μάσκα, φωτιστικά σώματα εμπρός με LED, νέα γραφικά στα πίσω φωτιστικά σώματα, δύο απολήξεις εξάτμισης και ανασχεδιασμένες ζάντες. Αλλαγές υπάρχουν και στο εσωτερικό του Golf R, το οποίο έχει δίχρωμα μπάκετ καθίσματα, αλουμινένια πεντάλ και λογότυπο «R» στο τιμόνι με το επίπεδο κάτω μέρος.









Η γωνία της Porsche είναι αυτά που συγκεντρώνει όλα τα βλέμματα στην έκθεση της Φρανκφούρτης. Και πώς να μην γίνεται αυτό, όταν οι θεατές έχουν τη δυνατότητα να δουν επιτέλους από κοντά την νέα Carrera 997 GT3 RS, για την οποία μέχρι στιγμής είχαμε δει μόνο μακρινές φωτογραφίες και videos δοκιμών. Το θέαμα είναι μοναδικό. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο το οποίο συνδυάζει το «αγριεμένο» αγωνιστικό του στυλ, με την κομψότητα και την ομορφιά.

Και σε αυτά τα τρία στοιχεία της φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάμε και την ταχύτητα. Ο επανασχεδιασμένος Boxer κινητήρας 3.8 λίτρων αποδίδει 450 άλογα, 3.4% δηλαδή περισσότερο από τον παλιό. Η κίνηση μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός 6-τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, ενώ η νέα GT3 RS πιάνει τα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 4 δευτερόλεπτα. Όσον αφορά την τελική ταχύτητα, τα 314 χλμ/ώρα που αγγίζει το κοντέρ της, εκτιμώ ότι είναι κάτι μοναδικό...

Μάλιστα, οι σχεδιαστές του συγκεκριμένου μοντέλου για να μπορέσουν να μειώσουν το βάρος του οχήματος, εκτός από την πλούσια χρήση carbon σε διάφορα κομμάτια όπως το bodykit και τα καθίσματα, χρησιμοποίησαν και μπαταρία ιόντων λιθίου που μειώνει το βάρος κατά 10 κιλά σε σχέση με την απλή μπαταρία.

Η Porsche Carrera GT3 RS αναμένεται να κυκλοφορήσει στην αγορά της Γερμανίας τον Ιανουάριο του 2010, ενώ για όσους ενδιαφέρονται η αρχική τιμή πώλησης αγγίζει τις 122.400 ευρώ χωρίς ΦΠΑ και τέλη ταξινόμησης.






















To Fiat Punto Evo, η εξέλιξη του Grande Punto, είναι πλέον γεγονός και αναμένεται να κάνει την πρώτη του δημόσια πρεμιέρα στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. H ονομασία «Evo» αντιπροσωπεύει ένα επίπεδο σχεδιασμού, το οποίο συνδυάζει ταχύτητα, οδηγική απόλαυση και σεβασμό προς το περιβάλλον!

Το Punto Evo εκφράζει την τεχνική του υπεροχή πρώτα και κύρια μέσω μιας μεγάλης γκάμας επιλογών κινητήρων που ικανοποιούν τα στάνταρ Euro 5, ανάμεσα στους οποίους βρίσκεται και ο δεύτερης γενιάς 1.3 Multijet diesel (95hp), όπως και οι βενζινοκίνηρες 1.4 λίτρων (105 & 135hp) με την επαναστατική τεχνολογία MultiAir, η οποία έχει αναπτυχθεί από την Fiat Powertrain Technologies και τελικά θα ενσωματωθεί σε όλους τους κινητήρες του Fiat Group.

Η υπεροχή της Fiat σε θέματα κινητήρων περιλαμβάνει βέβαια και τον κινητήρα μεθανίου (φυσικού αερίου)-βενζίνης, δημιουργώντας έτσι την πιο πλήρη και οικολογική γκάμα κινητήρων στην κατηγορία. Θέτοντας ψηλά στις προτεραιότητές του και έχοντας ως βασικό στόχο τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων, το νέο Punto Evo προσφέρει επίσης και το Start&Stop, το σύστημα που σβήνει και ανάβει τον κινητήρα στα συνεχή σταμάτα-ξεκίνα της καθημερινής κίνησης.

Το σύστημα Start&Stop βρίσκεται στον στάνταρ εξοπλισμό όλων των κινητήρων Euro 5, βενζίνης και πετρελαίου. Ένα ακόμη σύστημα που κάνει την πρώτη εμφάνισή του στο Punto Evo είναι το "Blue&Me-TomTom", το νέο φορητό δορυφορικό σύστημα πλοήγησης.

Στον τομέα της ασφάλειας, το Punto Evo θέτει νέα δεδομένα με 7 αερόσακους, συμπεριλαμβανομένου και του αερόσακου γονάτων οδηγού. Το Punto Evo είναι ένα από τα ελάχιστα αυτοκίνητα σε αυτήν την κατηγορία που προσφέρει στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων τον αερόσακο γονάτων του οδηγού. Διαθέσιμα βέβαια είναι και άλλα καινοτόμα συστήματα ασφάλειας, όπως το Hill-Holder που βοηθάει το ξεκίνημα σε ανηφόρες, ενεργά φωτιστικά σώματα εμπρός που αυξάνουν το πεδίο όρασης του οδηγού όταν ο τελευταίος στρίβει το τιμόνι, και τα δοκιμασμένα και αξιόπιστα συστήματα της Fiat όπως τα ABS, EBD και ESP.

Τέλος, το νέο Punto Evo είναι ακόμη πιο ελκυστικό από αυτό που ξέραμε, χάρη στην περίφημη δουλειά του Fiat Centro Stile. Τα εσωτερικά (ταμπλό, καθίσματα και πίνακες οργάνων) έχουν ανασχεδιαστεί πλήρως, ώστε να διαθέτουν υψηλό πρεστίζ και κομψότητα, ενώ αντίστοιχα έχει φροντιστεί και το εξωτερικό μέρος του αυτοκινήτου.

Φιλικό στο περιβάλλον

Το νέο Fiat Punto Evo πάντως με τους κινητήρες MultiAir, είναι άκρως φιλικό και προς το περιβάλλον. Συγκριτικά με ένα συμβατικό κινητήρα βενζίνης ίδιας χωρητικότητας, ένας κινητήρας MultiAir παράγει μεγαλύτερη ισχύ (πάνω από 10%) και ροπή (πάνω από 15%), ενώ χρειάζεται παράλληλα λιγότερη καύσιμη ύλη (πάνω από 10%) και έχει μικρότερες εκπομπές CO2 (πάνω από 10%), σωματιδίων (πάνω από 40%) και NOx (πάνω από 60%).

Στην ίδια κατεύθυνση κινούνται και οι δεύτερης γενιάς πετρελαιοκινητήρες Multijet, που προσφέρουν επίσης μειωμένα κόστη, με κέρδη στην κατανάλωση, στις εκπομπές, στο θόρυβο και τους κραδασμούς και στην οδηγησιμότητα. Αυτό έχει γίνει εφικτό χάρη σε ένα νέο ψεκασμό common rail που προσφέρει μείωση της κατανάλωσης κατά 2% και μειωμένες εκπομπές CO2.

Θέτοντας ψηλά στις προτεραιότητές του τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων, το νέο Punto Evo προσφέρει επίσης και το Start&Stop, το σύστημα που σβήνει και δίνει ξανά έναυσμα στον κινητήρα στα συνεχή σταμάτα-ξεκίνα της καθημερινής κίνησης (στα φανάρια της πόλης για παράδειγμα). Το σύστημα Start&Stop βρίσκεται στον στάνταρ εξοπλισμό όλων των κινητήρων Euro5, βενζίνης και πετρελαίου. Ο κινητήρας μεθανίου δεν είναι μόνο ο πιο οικολογικός κινητήρας διπλού καυσίμου στην κατηγορία B, εκπέμποντας μόνο 115 g/km CO2, αλλά παράλληλα είναι και ο πιο οικονομικός.


To Fiat Punto Evo, η εξέλιξη του Grande Punto, είναι πλέον γεγονός και αναμένεται να κάνει την πρώτη του δημόσια πρεμιέρα στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. H ονομασία «Evo» αντιπροσωπεύει ένα επίπεδο σχεδιασμού, το οποίο συνδυάζει ταχύτητα, οδηγική απόλαυση και σεβασμό προς το περιβάλλον!

Το Punto Evo εκφράζει την τεχνική του υπεροχή πρώτα και κύρια μέσω μιας μεγάλης γκάμας επιλογών κινητήρων που ικανοποιούν τα στάνταρ Euro 5, ανάμεσα στους οποίους βρίσκεται και ο δεύτερης γενιάς 1.3 Multijet diesel (95hp), όπως και οι βενζινοκίνηρες 1.4 λίτρων (105 & 135hp) με την επαναστατική τεχνολογία MultiAir, η οποία έχει αναπτυχθεί από την Fiat Powertrain Technologies και τελικά θα ενσωματωθεί σε όλους τους κινητήρες του Fiat Group.

Η υπεροχή της Fiat σε θέματα κινητήρων περιλαμβάνει βέβαια και τον κινητήρα μεθανίου (φυσικού αερίου)-βενζίνης, δημιουργώντας έτσι την πιο πλήρη και οικολογική γκάμα κινητήρων στην κατηγορία. Θέτοντας ψηλά στις προτεραιότητές του και έχοντας ως βασικό στόχο τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων, το νέο Punto Evo προσφέρει επίσης και το Start&Stop, το σύστημα που σβήνει και ανάβει τον κινητήρα στα συνεχή σταμάτα-ξεκίνα της καθημερινής κίνησης.

Το σύστημα Start&Stop βρίσκεται στον στάνταρ εξοπλισμό όλων των κινητήρων Euro 5, βενζίνης και πετρελαίου. Ένα ακόμη σύστημα που κάνει την πρώτη εμφάνισή του στο Punto Evo είναι το "Blue&Me-TomTom", το νέο φορητό δορυφορικό σύστημα πλοήγησης.

Στον τομέα της ασφάλειας, το Punto Evo θέτει νέα δεδομένα με 7 αερόσακους, συμπεριλαμβανομένου και του αερόσακου γονάτων οδηγού. Το Punto Evo είναι ένα από τα ελάχιστα αυτοκίνητα σε αυτήν την κατηγορία που προσφέρει στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων τον αερόσακο γονάτων του οδηγού. Διαθέσιμα βέβαια είναι και άλλα καινοτόμα συστήματα ασφάλειας, όπως το Hill-Holder που βοηθάει το ξεκίνημα σε ανηφόρες, ενεργά φωτιστικά σώματα εμπρός που αυξάνουν το πεδίο όρασης του οδηγού όταν ο τελευταίος στρίβει το τιμόνι, και τα δοκιμασμένα και αξιόπιστα συστήματα της Fiat όπως τα ABS, EBD και ESP.

Τέλος, το νέο Punto Evo είναι ακόμη πιο ελκυστικό από αυτό που ξέραμε, χάρη στην περίφημη δουλειά του Fiat Centro Stile. Τα εσωτερικά (ταμπλό, καθίσματα και πίνακες οργάνων) έχουν ανασχεδιαστεί πλήρως, ώστε να διαθέτουν υψηλό πρεστίζ και κομψότητα, ενώ αντίστοιχα έχει φροντιστεί και το εξωτερικό μέρος του αυτοκινήτου.

Φιλικό στο περιβάλλον

Το νέο Fiat Punto Evo πάντως με τους κινητήρες MultiAir, είναι άκρως φιλικό και προς το περιβάλλον. Συγκριτικά με ένα συμβατικό κινητήρα βενζίνης ίδιας χωρητικότητας, ένας κινητήρας MultiAir παράγει μεγαλύτερη ισχύ (πάνω από 10%) και ροπή (πάνω από 15%), ενώ χρειάζεται παράλληλα λιγότερη καύσιμη ύλη (πάνω από 10%) και έχει μικρότερες εκπομπές CO2 (πάνω από 10%), σωματιδίων (πάνω από 40%) και NOx (πάνω από 60%).

Στην ίδια κατεύθυνση κινούνται και οι δεύτερης γενιάς πετρελαιοκινητήρες Multijet, που προσφέρουν επίσης μειωμένα κόστη, με κέρδη στην κατανάλωση, στις εκπομπές, στο θόρυβο και τους κραδασμούς και στην οδηγησιμότητα. Αυτό έχει γίνει εφικτό χάρη σε ένα νέο ψεκασμό common rail που προσφέρει μείωση της κατανάλωσης κατά 2% και μειωμένες εκπομπές CO2.

Θέτοντας ψηλά στις προτεραιότητές του τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων, το νέο Punto Evo προσφέρει επίσης και το Start&Stop, το σύστημα που σβήνει και δίνει ξανά έναυσμα στον κινητήρα στα συνεχή σταμάτα-ξεκίνα της καθημερινής κίνησης (στα φανάρια της πόλης για παράδειγμα). Το σύστημα Start&Stop βρίσκεται στον στάνταρ εξοπλισμό όλων των κινητήρων Euro5, βενζίνης και πετρελαίου. Ο κινητήρας μεθανίου δεν είναι μόνο ο πιο οικολογικός κινητήρας διπλού καυσίμου στην κατηγορία B, εκπέμποντας μόνο 115 g/km CO2, αλλά παράλληλα είναι και ο πιο οικονομικός.




Πηγη  enet.gr  carzoo.gr
Αντιδράσεις:

Εξατμισεις αυτοκινητων

ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ