Tuning

31/5/10

Alfa Romeo Giulia

Οι πρώτες πληροφορίες για τη νέα Alfa Romeo Giulia

Alfa,Romeo,Giulia
Στην Alfa Romeo εργάζονται πυρετωδώς ώστε ο αντικαταστάτης της 159 να βρίσκεται, σε λιγότερο από 18 μήνες από σήμερα, στις εκθέσεις της εταιρείας. Ας γνωρίσουμε όμως από τώρα μερικά από τα κύρια μυστικά της νέας Giulia.
 
Αν μη τι άλλο, μετά το επιτυχημένο ντεμπούτο της MiΤo και το αντίστοιχο λανσάρισμα της νέας Giulietta, το επόμενο μεγάλο στοίχημα για τη Μιλανέζικη φίρμα ακούει στο όνομα «Giulia». Όχι της… γνωστής ασφαλώς, αλλά του συνεχιστή (ως προς το όνομα και τη φιλοσοφία, ασφαλώς) ενός θρυλικού για την ιταλική εταιρεία μοντέλου, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην τετράθυρη εκδοχή του το 1962, όντας ένα από τα πρώτα την εποχή εκείνη αυτοκίνητα με περιορισμένο βάρος (περί τα 1.000 κιλά) και υψηλή απόδοση. Και αν η σημερινή, εν έτη 2010, Alfa Romeo Giulietta καλείται να αντιπαρατεθεί με τα –τρόπον τινά- ιερά τέρατα της μικρομεσαίας κατηγορίας (βλ. VW Golf, Opel Astra και νέο Ford Focus), τότε σίγουρα κάτι αντίστοιχο ισχύει και στην περίπτωση της «νέας 159», καθώς απέναντι της θα συναντήσει την αφρόκρεμα των μεσαίων σεντάν που απαρτίζεται από τη σειρά 3 της BMW, το Audi A4 κ.ο.κ.
 
Γνωρίζοντας πολύ καλά τις παραπάνω… αντιξοότητες, οι άνθρωποι της Alfa Romeo, σε συνεργασία με τους συναδέλφους τους στην FPΤ (Fiat Powerrtrain Technologies), έχουν φροντίσει ώστε η νέα Giulia να διαθέτει όλα τα απαραίτητα εφόδια –πέραν ασφαλώς από την αναμενόμενα εντυπωσιακή εξωτερική της περιβολή. Ας δούμε λοιπόν αναλυτικότερα το βασικό οπλοστάσιο της.
 
Δάπεδο: Η Giulia θα βασίζεται, όπως και η μικρότερη Giulietta, στη νέα πλατφόρμα της εταιρείας (Compact Global Modular Architecture), που για την περίσταση ασφαλώς θα διαθέτει μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις. Κύριο χαρακτηριστικό, αλλά και ατού της συγχρόνως, σε σύγκριση με την αντίστοιχη της 159, θα είναι το μικρότερο βάρος της. Και αυτό, χάρη στη χρήση ελαφρών κραμάτων στο 90% των τμημάτων του δαπέδου, επιλογή με πολλαπλά επίσης οφέλη τόσο στον τομέα της ακαμψίας όσο και της παθητικής ασφάλειας. Τέλος, όπως συμβαίνει και σήμερα, ο προϊοντικός σχεδιασμός της εταιρείας περιλαμβάνει εκδόσεις σεντάν αλλά και στείσον βάγκον (Sportwagon).
 
Ανάρτηση: Χάρη στον ειδικό σχεδιασμό της, το νέο δάπεδο του Γκρουπ Fiat που θα υιοθετήσει η Giulia θα μπορεί να υποδεχτεί μια διάταξη με ψαλίδια τόσο εμπρός όσο και πίσω, εξασφαλίζοντας ακριβή οδικά χαρακτηριστικά χωρίς τυχόν… παρενέργειες στον τομέα της άνεσης. Επιπρόσθετα, οι ιθύνοντες της Alfa Romeo εξελίσσουν ήδη σε συνεργασία με γνωστή εταιρεία μια διάταξη με ρυθμιζόμενο βαθμό απόσβεσης των αμορτισέρ σε δύο θέσεις. Ασφαλώς, το γνωστό σύστημα DNA, που μεταβάλλει την απόκριση του κινητήρα, το βάρος του τιμονιού και την παρεμβατικότητα του ESP, θα είναι στάνταρ.
 
Κινητήρες: Κάτω από το καπό θα φιλοξενούνται οι γνωστοί υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες της γενιάς MultiAir. Άγνωστο παραμένει ωστόσο το αν η αφετηρία της γκάμας θα είναι η μικρή παραλλαγή των 135 ίππων του γνωστού 1.400άρη της FPT. Σε αντίθεση, μπορούμε να μιλάμε με βεβαιότητα για εκείνη των 170 ίππων, καθώς και για τον 1.750 TBi, που θα αποδίδει περί τους 230 ίππους. Όσο για την έκδοση GTA, κατά πάσα πιθανότητα την κίνηση θα παρέχει ένας ατμοσφαιρικός V6 3,3 λίτρων, απόδοσης κοντά στους 280 ίππους, ο οποίος θα προέρχεται από την Chrysler.
 
Κιβώτια ταχυτήτων/μετάδοση: Οι βασικές εκδόσεις θα είναι εφοδιασμένες με χειροκίνητα κιβώτια 6 σχέσεων και προαιρετικά με την αυτοματοποιημένη εκδοχή του τελευταίου. Προαιρετικά, θα υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης ενός νέου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Όσο για το διαφορικό Q2, θα είναι στάνταρ στην έκδοση TBi και άνω. Αμφίβολη, τέλος, θεωρείται η διάθεση του μοντέλου και σε τετρακίνητες εκδόσεις, παρά την ύπαρξη όλης της απαραίτητης «υποδομής» σε δάπεδο και μετάδοση

Πηγη   4troxoi.gr
Αντιδράσεις:

Εξατμισεις αυτοκινητων

ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ