Tuning

11/7/10

Ράλι Βουλγαρίας - 2η μέρα: Xωρίς αντίπαλο τα Citroen


  • Ράλι Βουλγαρίας - 1η μέρα


  • Tην ώρα που στη Ford προσπαθούν να καταλάβουν τι φταίει και δεν μπορούν να ακολουθήσουν τον ρυθμό των Citroen στις ασφάλτινες διαδρομές της Βουλγαρίας, τα γαλλικά αυτοκίνητα βαδίζουν ολοταχώς προς την κατάληψη των τεσσάρων πρώτων θέσεων.


    Η ολοκλήρωση της 2ης μέρας βρίσκει τον Sebastien Loeb να προηγείται με διαφορά 40 δευτερολέπτων του Dani Sordo ο οποίος πλέον νιώθει καυτή την ανάσα του Petter Solberg που κάνει άλλον ένα εκπληκτικό αγώνα.


    Στο πρωινό loop ο Ισπανός κατάφερε να ξεφύγει του Νορβηγού αποκτώντας μια διαφορά της τάξης των 27 δευτερολέπτων, ωστόσο το απόγευμα η εικόνα άλλαξε άρδην. Ο Hollywood πήρε και τις τρεις ειδικές με αποτέλεσμα να πλησιάσει στα 4,7 δευτερόλεπτα τον Sordo.


    «
    Δεν είναι κι άσχημο να είσαι σε ιδιωτική ομάδα και να παλεύεις έτσι. Η αλλαγή που κάναμε στο αυτοκίνητο το μεσημέρι έκανε τη διαφορά και μας επέτρεψε να είμαστε πιο επιθετικοί. Οι αλλαγές ήταν σε λεπτομέρειες όμως αυτές είναι που έκαναν τη διαφορά», είπε ο Solberg.

    Ο Sordo από την άλλη πλήρωσε την απόφασή του να πάρει δύο ρεζέρβες μαζί του στο απογευματινό loop για προληπτικούς λόγους. «
    Προσπάθησα να πιέσω σκληρά, αλλά το αυτοκίνητο στο πίσω μέρος ήταν αρκετά βαρύ, κουνιόταν διαρκώς. Πραγματικά προσπάθησα να επιτεθώ αλλά ήταν αδύνατο να κάνω καλούς χρόνους. Κάτι πρέπει να συνέβη στο πίσω μέρος γιατί κουνιόταν πολύ με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να είναι πολύ δύσκολο στην οδήγηση. Ίσως αύριο τα πράγματα να είναι καλύτερα», τόνισε ο Ισπανός.

    Το απόγευμα οι προβλέψεις έκαναν λόγο για βροχή, η οποία τελικά δεν εμφανίστηκε ποτέ. Ο Loeb προτίμησε να χρησιμοποίησε τη μαλακή γόμα της Pirelli. Παρ' όλα αυτά ο Γάλλος πολυπρωταθλητής κατάφερε να διευρύνει τη διαφορά του από τους αντιπάλους του.


    «
    Ήταν μια ασφαλής επιλογή, καθώς περιμέναμε βροχή. Γνωρίζαμε ότι αν έβρεχε και ο Solberg είχε τη μαλακή γόμα και εμείς τη σκληρή τότε ίσως να χάναμε γύρω στο λεπτό. Αύριο πρέπει να μείνουμε στο δρόμο και να προσπαθήσουμε να ολοκληρώνουμε τις ειδικές χωρίς να ρισκάρουμε», τόνισε ο Loeb.

    Στην 4η θέση, κάνοντας... μοναχικό αγώνα, βρίσκεται ο Sebastien Ogier. Ο Γάλλος οδηγός της Citroen junior ανέκαμψε από το χθεσινό του λάθος και κατάφερε χάρη στην ταχύτητά του αλλά κυρίως στις λάθος επιλογές ελαστικών που έκαναν κατά το πρωϊνό loop οι οδηγοί της Ford, να κερδίσει 2 θέσεις σε σχέση με την Παρασκευή.


    Αρκετά πίσω του βρίσκονται οι Mikko Hirvonen - Jari-Matti Latvala που έχασαν κι άλλο χρόνο λόγω της λάθους επιλογή ελαστικών που έκαναν στο πρωί (σκληρές γόμες σε βρεγμένο οδόστρωμα). Ο Latvala μάλιστα αντιμετώπισε και πρόβλημα με το τιμόνι του στις τρεις τελευταίες ειδικές τις οποίες «έβγαλε» χωρίς υδραυλική υποβοήθηση.


    Από κει και πέρα ο Per Gunar Andersson διατηρήθηκε στην 7η θέση, με τον Ούγγρο ιδιώτη Frigyes Turan που τρέχει με ένα Peugeot 307 WRC να είναι 8ος. Την δεκάδα συμπληρώνουν οι Matthew Wilson - Henning Solberg.


    Ο Κimi Raikkonen επέστρεψε στον αγώνα μετά το ατύχημα που είχε την Παρασκευή και έκλεισε τη μέρα στη 17η θέση της γενικής.


    Γενική κατάταξη μετά την 2η μέρα:

    1. Sebastien Loeb / Citroen C4 WRC / 2:12:49.3
    2. Dani Sordo / Citroen C4 WRC / +40.5
    3. Petter Solberg / Citroen C4 WRC / +45.2
    4. Sebastien Ogier / Citroen C4 WRC / +2:05.7
    5. Mikko Hirvonen / Ford Focus RS WRC09 / +2:50.4
    6. Jari-Matti Latvala / Ford Focus RS WRC09 / +3:33.1
    7. Per Gunnar Andersson / Ford Focus RS WRC08 / +4:35.8
    8. Frigyes Turan / Peugeot 307 WRC / +5:39.2
    9. Matthew Wilson / Ford Focus RS WRC08 / +7:34.7
    10. Henning Solberg / Ford Fiesta S2000 / +10:04.6
    πηγη e-go.gr
    Αντιδράσεις:

    Εξατμισεις αυτοκινητων

    ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ