Tuning

31/7/10

Ράλι Φινλανδίας 2010, 1η μέρα: Επικεφαλής ο Jari Matti Latvala



Ο Jari Matti Latvala της Ford τέθηκε επικεφαλής του Ράλι Φινλανδίας λίγο μετά το ατύχημα του ομόλογου του στη Ford, Mikko Hirvonen, και διατήρησε την πρωτοπορία μέχρι το τέλος του πρώτου (από τα δύο) σκέλους του 8ου φετινού αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι.

Αμέσως μετά το ατύχημα του M. Hirvonen στην 4η Ειδική Διαδρομή του αγώνα στην πρώτη θέση ανέβηκε ο Petter Solberg (Solberg Citroen), ωστόσο με ορισμένες αλλαγές στις ρυθμίσεις του μεσημβρινού Service Park ο Φινλανδός της Ford πλησίασε τον Νορβηγό στο ένα δέκατο στην 6η Ειδική και στην επόμενη τον πέρασε.

Ο Dani Sordo έχασε χρόνο από προβλήματα στις σημειώσεις και στις ρυθμίσεις στις απογευματινές Ειδικές κι έτσι ο –αντικαταστάτης του για αυτό τον αγώνα στην εργοστασιακή Citroen- Sebastien Ogier έμεινε τρίτος, με διαφορά δέκα δευτερολέπτων από τον Sebastien Loeb.

Ο πρωταθλητής καθυστέρησε το πρωί εξαιτίας ζημιάς που προκάλεσε στο ρύγχος της Citroen C4 WRC και η οποία επηρέασε την αεροδυναμική της, ενώ το απόγευμα εξακολούθησε να χάνει χρόνο εκκινώντας πρώτος και βραδυπορώντας καθαρίζοντας τον δρόμο. Διαβάστε εδώ περισσότερα για την πρώτη μέρα του Ράλι Φινλανδίας.

ΡΑΛΙ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ 2010
ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
(Μετά την 1η μέρα)
1. Latvala Ford 1:10:30.7
2. P. Solberg Solberg Citroen +9.1
3. Ogier Citroen +21.8
4. Loeb Citroen +32.0
5. Sordo Citroen Junior +43.7
6. Wilson Stobart Ford +2:35.3
7. Kankkunen Stobart Ford +3:10.7
8. Raikkonen Citroen Junior +3:18.2
auto.in.gr
Αντιδράσεις:

Εξατμισεις αυτοκινητων

ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ