Tuning

27/9/10

Τζόρνταν: "Θα είχα απολύσει τον Σουμάχερ"

  Έντονη κριτική δέχθηκε ο Μίκαελ Σουμάχερ από το πρώην αφεντικό του Έντι Τζόρνταν, ο οποίος δήλωσε ότι θα είχε διώξει το Γερμανό μετά το Grand Prix της Σιγκαπούρης. Δυσαρεστημένος ο πιλότος της Mercedes από την πρώτη εμπειρία του στους δρόμους της Μαρίνας Μπέι.
"Αν ο Μίκαελ Σουμάχερ, δεν ήταν ο Μίκαελ Σουμάχερ, αυτός που οδηγάει με αυτόν τον τρόπο στη Mercedes, θα είχε μονοθέσιο τον επόμενο χρόνο;", αναρωτήθηκε ο Έντι Τζόρνταν στο "BBC" για να απαντήσει στον εαυτό του λέγοντας: "Μαντεύω πως όχι".

"Λυπάμαι, εγώ θα τον είχα απολύσει, είναι ξεκάθαρο ότι δεν είναι αρκετά καλός, όπως εμφανίζεται σήμερα. Ο εφτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δεν θα έπρεπε να βάλει σε ρίσκο τη φήμη του και την υστεροφημία του, τρέχοντας έτσι", συμπλήρωσε με αυστηρό ύφος ο Τζόρνταν.

Σουμάχερ: "Δεν είμαι ευχαριστημένος"

Ο Μίκαελ Σουμάχερ θα θέλει να ξεχάσει όσο το δυνατόν γρηγορότερα την πρώτη του επίσκεψη στη Σιγκαπούρη. Ο εφτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής τερμάτισε στη 13η θέση, έχοντας εμπλακεί σε δύο ατυχήματα. Για τη συγκεκριμένη εμπειρία του, σχολίασε:

"Δεν είμαι ευχαριστημένος από την πρώτη μου εμπειρία στη Σιγκαπούρη. Είχα δύο ατυχήματα με αποτέλεσμα να κάνω τα πιτ στοπ σε ακατάλληλες στιγμές. Είχα πρόβλημα με τα ελαστικά μου στην αρχική μου επιλογή, καθώς γλιστρούσα περισσότερο απ' όσο έπρεπε, οπότε θα μπορούσα να πω ότι διασκέδασα μόνο στο δεύτερο μέρος του αγώνα".


 ''auto24''

Εξατμισεις αυτοκινητων

ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ