Tuning

15/10/10

Ο ευγνώμων Μάσα

Ο Φελίπε Μάσα αναγνωρίζει ότι η Ferrari τον στηρίζει και ο ίδιος μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της ομάδας εξέφρασε την ευγνωμοσύνη του. 

  "Ακόμα και τώρα, στους τελευταίους αγώνες που δεν έχω καλά αποτελέσματα γνωρίζω ότι μπορώ να υπολογίζω στην στήριξη της ομάδας, η οποία πίσω μου 100%, ειδικά στις δύσκολες στιγμές", ανέφερε χαρακτηριστικά ο Μάσα.

Μάλιστα, ο Βραζιλιάνος πιλότος αναφέρθηκε ειδικά στις δηλώσεις του προέδρου, Λούκα ντε Μοντετζέμολο, λέγοντας:

"Ήμουν πολύ χαρούμενος με όσα διάβασα απ' αυτά που είπε ο πρόεδρος Μοντετζέμολο μετά το Grand Prix της Ιαπωνίας. Ξέρω ότι πιστεύει σε εμένα, αυτό είναι κάτι που εκτιμώ. Έχει απίστευτη γνώση του σπορ και ξέρει ότι κάποιες φορές μπορείς να περάσεις δύσκολες στιγμές. η υποστήριξή του είναι πάντα πολύ σημαντική".

Επίσης, ο Μάσα μίλησε για τους τελευταίους αγώνες της χρονιάς, τονίζοντας: "Η επιθυμία μου είναι κάνω το καλύτερο δυνατόν, τόσο για μένα όσο και για την ομάδα μου, αυτή είναι η προσέγγιση που είχα στο σπορ από τότε που ξεκίνησα.

Πρέπει να διατηρηθεί μια θετική προσέγγιση, ιδιαίτερα από τη στιγμή που η ομάδα είναι αναγκασμένη να δώσει μια πολύ σκληρή μάχη, έχοντας δυο στόχους στο μυαλό , ακόμα και αν η κατάσταση στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών έχει γίνει δύσκολη.

Ο καθένας μας πρέπει να προσπαθήσει με το 110% των δυνατοτήτων του και αυτό είναι κάτι που θ κάνω και 'γω σίγουρα στο υπόλοιπο που απομένει για να ολοκληρωθεί η χρονιά".




''auto24''

Εξατμισεις αυτοκινητων

ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ