Tuning

6/10/10

Venturi America EVΜΜ και Mastretta MXT

Μπορεί οι αναγνωρίσιμες και πολύ γνωστές φίρμες να είναι αυτές των οποίων τα περίπτερα επισκέπτεται ο περισσότερος κόσμος στην διάρκεια των μεγάλων διεθνών εκθέσεων, μερικές όμως μικρές εταιρίες είναι αυτές που κλέβουν την… παράσταση. Αυτό κάνουν τις τελευταίες ημέρες στο Παρίσι η γαλλική φίρμα Venturi και η μεξικάνικη εταιρία Mastretta. 

Η Venturi είναι μια μικρή εταιρία στην Γαλλία. Μια εταιρία που ειδικεύεται στην κατασκευή σπορ ηλεκτρικών μοντέλων.

Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου που γίνεται στο Παρίσι αυτές τις ημέρες, η Venturi παρουσίασε το πρωτότυπο America EV. Το δεύτερο μοντέλο της.



Όπως και το πρώτο μοντέλο της φίρμας –το roadster Fetish που πρωτοπαρουσιάσθηκε το 2006- το America είναι ένα πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 300 ίππους –ναι, σωστά διαβάσατε- και, μεταφέρει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Η τελική ταχύτητα του Venturi America EV φθάνει τα 200 χλμ. / ώρα ενώ όταν το αυτοκίνητο κινείται με μέση ταχύτητα 90 χλμ. / ώρα, η αυτονομία του αγγίζει τα 300 χλμ.

Ο σχεδιασμός του America EV παραπέμπει σε ένα όχημα buggy. Και οι Γάλλοι φαίνεται πως με το συγκεκριμένο όχημα έχουν σαν στόχο να «χτυπήσουν» την αγορά των ΗΠΑ και ειδικά της Καλιφόρνα, όπου τέτοιου είδους (ηλεκτρικά δηλαδή) αυτοκίνητα κυριαρχούν στους δρόμους της Πολιτείας.
Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου κυριαρχούν οι δύο μεγάλες οθόνες. Η μία εμπρός από το τιμόνι, στην οποία εμφανίζονται οι διάφορες λειτουργίες του αυτοκινήτου. Και η δεύτερη, στο κέντρο της κεντρικής κονσόλας και ψηλά, στην οποία «φιλοξενούνται» οι ενδείξεις του (πανίσχυρου) ηχοσυστήματος, του navigation αλλά και του συστήματος κλιματισμού. Τα μοναδικά κουμπιά φιλοξενούνται στο κεντρικό τούνελ μεταξύ των καθισμάτων οδηγού και συνοδηγού.


Mastretta MXT

Από το Μεξικό, το ταξίδι για το Παρίσι είναι μεγάλο. Όμως άξιζε. Αφού το Mastretta MXT, ένα supercar από την χώρα της κεντρικής Αμερικής καταφέρνει να κερδίζει τα βλέμματα.

Ο σχεδιασμός του μοντέλου είναι εντυπωσιακός. Ο κινητήρας , που βρίσκεται στο κέντρο του αμαξώματος είναι ένας 2.0 λίτρων Duratec turbo, ο οποίος αποδίδει 250 ίππους. Και μπορεί αυτή η ιπποδύναμη να φαντάζει μικρή για ένα αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας, όμως, με το βάρος του να μην ξεπερνά τον 1 τόνο, το ΜΧΤ μπορούσε να επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ. /ώρα σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα.

Το σασί του Mastretta MXT είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο, ενώ όλα τα υπόλοιπα κομμάτια από ανθρακονήματα και fiberglass. Η τιμή του αυτοκινήτου στην ευρωπαική αγορά αναμένεται να κυμανθεί μεταξύ 50.000 και 60.000 δολαρίων ΗΠΑ.


auto24


Αντιδράσεις:

Εξατμισεις αυτοκινητων

ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ