Tuning

23/5/11

F1 - GP Ισπανίας 2011: Τέταρτη νίκη του Sebastian Vettel!

Βαρκελώνη, Ισπανία
Την τέταρτη -και δυσκολότερη- φετινή του νίκη πέτυχε ο Sebastian Vettel της RBR στον 5ο αγώνα της Formula 1 2011, στη Βαρκελώνη της Ισπανίας, οδηγώντας όπως αρμόζει σε έναν παγκόσμιο πρωταθλητή και αντιμετωπίζοντας μέχρι την καρό σημαία την απειλή του Lewis Hamilton της McLaren.

Ο βάθρο του Montmelo συμπλήρωσε ο Jenson Button της McLaren, ο οποίος έκανε ένα pit-stop λιγότερο (τρία, αντί τεσσάρων των υπόλοιπων πρωταγωνιστών) για να τερματίσει εμπρός από τον Mark Webber της RBR και τον Fernando Alonso της Ferrari.

Οι δύο Mercedes των Michael Schumacher και Nico Rosberg ακολούθησαν, με την καλύτερη φετινή επίδοση του πρώτου, ενώ την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσε ο Nick Heidfeld (Renault) και οι δύο Sauber των Sergio Perez και Kamui Kobayashi.

Ο αγώνας ξεκίνησε με μία από τις καλύτερες εκκινήσεις της καριέρας του Fernando Alonso, ο οποίος από την 4η θέση ανέβηκε πρώτος, αφήνοντας πίσω τους S. Vettel, M. Webber και L. Hamilton.

Ο Ισπανός κράτησε τη Ferrari επικεφαλής μετά το πρώτο pit-stop των πρωτοπόρων και αντιμετώπισε με επιτυχία τις επιθέσεις των S. Vettel και L. Hamilton, αλλά στη δεύτερη στάση στα pits οι S. Vettel και L. Hamilton είχαν ένα σημαντικό πλεονέκτημα έναντι του F. Alonso: την επιλογή ενός επιπλέον φρέσκου σετ μαλακής γόμας, που είχαν κρατήσει από τις δοκιμές κατάταξης.

Κατά συνέπεια, κατάφεραν και οι δύο να περάσουν τη Ferrari και να βρεθούν στις πρώτες δύο θέσεις, με διαφορά τριών δευτερολέπτων μεταξύ τους. Τότε ξεκίνησε η μονομαχία τους, που κράτησε για όλο το δεύτερο μισό του αγώνα και μέχρι την καρό σημαία.

Ο S. Vettel έκανε τα πάντα με αρτιότητα, όπως και η RBR στα pit-stops, αλλά το ίδιο έκανε και ο L. Hamilton και η McLaren, Παρότι η διαφορά των δύο έπεσε κάτω από το δευτερόλεπτο στους τελευταίους δέκα γύρους, όταν ο S. Vettel έμεινε για πέντε γύρους χωρίς σύστημα KERS, ο L. Hamilton δεν κατάφερε ποτέ να επιχειρήσει μια ρεαλιστική απόπειρα προσπέρασης και ο Γερμανός υπερασπίστηκε την πρωτοπορία του.

Πιο πίσω, ο Jenson Button (εκμεταλλευόμενος τον ήπιό του τρόπο οδήγησης) έκανε τρία pit-stops, έναντι τεσσάρων των υπόλοιπων πρωτοπόρων. Με τη μαλακή γόμα κατάφερε να περάσει τους Fernando Alonso και Mark Webber, όταν οι δύο είχαν αναγκαστεί να τοποθετήσουν τη σκληρή.

Ο F. Alonso και ο M. Webber τοποθέτησαν μαζί τη σκληρή γόμα στον 30ο γύρο, αλλά ο Αυστραλός κέρδισε την 4η θέση από τον Ισπανό κατά το 4ο pit-stop τους. Άλλωστε, η RBR ήταν τόσο ταχύτερη που ο F. Alonso -έχοντας και το μειονέκτημα της έλλειψης ενός επιπλέον φρέσκου μαλακού σετ ελαστικών- στο τέλος δέχθηκε γύρο από τον S. Vettel.

F1 – GP ΙΣΠΑΝΙΑΣ 2011
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

1. Vettel (RBR) 1:39:03.301
2. Hamilton (McLaren) +0.630
3. Button (McLaren) +35.697
4. Webber (RBR) +47.966
5. Alonso (Ferrari) +1 γύρος
6. Schumacher (Mercedes) +1 γύρος
7. Rosberg (Mercedes) +1 γύρος
8. Heidfeld (Renault) +1 γύρος
9. Perez (Sauber) +1 γύρος
10. Kobayashi (Sauber) +1 γύρος
11. Petrov (Renault) +1 γύρος
12. Di Resta (Force India) +1 γύρος
13. Sutil (Force India) +1 γύρος
14. Buemi (STR) +1 γύρος
15. Maldonado (Williams) +1 γύρος
16. Alguersuari (STR) +2 γύροι
17. Barrichello (Williams) +2 γύροι
18. Trulli (Lotus) +2 γύροι
19. Glock (Virgin) +3 γύροι
20. D’Ambrosio (Virgin) +3 γύροι
21. Karthikeyan (Hispania) +4 γύροι
ΕΓΚ Massa (Ferrari) +6 γύροι
ΕΓΚ Kovalainen (Lotus) +17 γύροι
ΕΓΚ Liuzzi (Hispania) +37 γύροι

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
ΟΔΗΓΩΝ

1. Vettel 118
2. Hamilton 77
3. Webber 67
4. Button 61
5. Alonso 51
6. Rosberg 26
7. Heidfeld 25
8. Massa 24
ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
1. RBR 185
2. McLaren 138
3. Ferrari 75
4. Renault 46
5. Mercedes 40
6. Sauber 11
7. STR 6
8. Force India 4
auto.in.gr
Αντιδράσεις:

Εξατμισεις αυτοκινητων

ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ