Tuning

4/7/11

MotoGP Ιταλίας 2011: Η εκδίκηση του Jorge Lorenzo!


Η Yamaha συνέχισε την ολική της επαναφορά στο φετινό πρωτάθλημα του MotoGP, καθώς μετά τη νίκη του Ben Spies στο Assen, ο Jorge Lorenzo κατέκτησε σήμερα μια εντυπωσιακή νίκη στο Grand Prix Ιταλίας, στο Mugello.

Ο πρωταθλητής κατάφερε να ελέγξει τη διαφορά από τον Casey Stoner και επτά γύρους πριν το τέλος να τον περάσει, ενώ το ίδιο έκανε και ο εντυπωσιακός Andrea Dovizioso στον τελευταίο γύρο για να κερδίσει τη δεύτερη θέση.

Έτσι, η διαφορά του C. Stoner από τον J. Lorenzo στην κορυφή της βαθμολογίας μειώθηκε στους 19 βαθμούς – αλλά ίσως το σημαντικότερο για τον Ισπανό είναι ότι η Yamaha φάνηκε να καλύπτει ξανά τη διαφορά απόδοσης από τη Honda RC212V.

Στην εκκίνηση ο Casey Stoner έμεινε στην πρώτη θέση, όμως ο Jorge Lorenzo ανέβηκε από την 5η στη 2η και στην ουρά της Honda του Αυστραλού. Τους ακολούθησαν οι Andrea Dovizioso και Ben Spies, καθώς ο Marco Simoncelli έπεσε από την 3η στην 6η θέση και ο V. Rossi έμεινε στην 12η.

Στο τέλος του πρώτου γύρου ο C. Stoner είχε δημιουργήσει ήδη προβάδισμα ενός δευτερολέπτου στην κορυφή. Ο M. Simoncelli ανέβηκε στην 4η θέση και σύντομα δημιουργήθηκε ένα «τρενάκι» τεσσάρων μοτοσικλετών στη μάχη της δεύτερης θέσης, μεταξύ J. Lorenzo, A. Dovizioso, M. Simoncelli και B. Spies.

Στον 8ο γύρο ένα λάθος του J. Lorenzo στο τέλος της κεντρικής ευθείας επέτρεψε στον A. Dovizioso να περάσει στη 2η θέση και δύο γύρους αργότερα οι δύο εναλλάχθηκαν πάλι στην κορυφή, με τον Ιταλό να παραμένει δεύτερος. Η μονομαχία τους επέτρεψε στον M. Simoncelli (που είχε μείνει λίγο πίσω) να τον φτάσει ξανά, σε αντίθεση με τον Ben Spies που έχασε έδαφος.

Την ίδια στιγμή, ο Valentino Rossi κατάφερε μέσα σε δέκα γύρους να ανελιχθεί εντυπωσιακά στην 6η θέση, περνώντας τους Hector Barbera (Aspar Ducati) και Alvaro Bautista (Suzuki) και εκμεταλλευόμενος την εγκατάλειψη του Cal Crutchlow (Tech3 Yamaha) και την μικροέξοδο του Nicky Hayden (Ducati) στον πρώτο γύρο.

Στο μεταξύ, στην κορυφή, στο μέσον του αγώνα ο Casey Stoner είχε αναπτύξει διαφορά 2,2 δευτερολέπτων, καθώς πίσω τους συνέχιζαν να μάχονται οι Andrea Dovizioso και Jorge Lorenzo, με διαφορά εκατοστών του δευτερολέπτου μεταξύ τους.

Δέκα γύρους πριν το τέλος ξεκίνησε η επίθεση της Yamaha, έχοντας φέρει πλέον τη σκληρή πίσω γόμα στην ιδανική θερμοκρασία. Ο J. Lorenzo κατάφερε να περάσει ξανά τον A. Dovizioso, να ανακτήσει τη δεύτερη θέση και να εξαπολύσει την επίθεσή του στον C. Stoner, ενώ λίγο αργότερα ο Ben Spies πέρασε τον M. Simoncelli και ανέβηκε στην 4η θέση.

Η διαφορά του Αυστραλού από τον Ισπανό στην κορυφή μειώθηκε στα 0,9 δευτ. τρεις γύρους αργότερα (και επτά πριν το τέλος του αγώνα), καθώς η Yamaha M1 και ο πρωταθλητής φαινόταν να έχουν βρει συγκλονιστικό ρυθμό, πετυχαίνοντας διαρκώς τον ταχύτερο γύρο του αγώνα.

Η ταχύτητά του ήταν τέτοια που μόλις σε ένα γύρο ο Jorge Lorenzo κατάφερε να προσπεράσει τον Casey Stoner για να τεθεί επικεφαλής του αγώνα κι σε έναν ακόμα γύρο να αναπτύξει διαφορά 0,6 δευτ. από τον Αυστραλό. Αντίθετα, την ίδια στιγμή, ο Ben Spies δέχθηκε εκ νέου την προσπέραση από τον M. Simoncelli και ο Ιταλός ανέκτησε την 4η θέση.

Ο πρωτοπόρος του αγώνα αύξησε τη διαφορά του και δεν απειλήθηκε ποτέ, αλλά οι τελευταίοι γύροι δεν στερήθηκαν ενδιαφέροντος. Επειτα από μια εκπληκτική προσπέραση στον Casey Stoner στον τελευταίο γύρο, ο Andrea Dovizioso κατέκτησε μια πανάξια 2η θέση, ενώ ο Ben Spies ανέκτησε στο νήμα την 4η θέση από τον M. Simoncelli!

Ο Valentino Rossi πήρε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, βάσει των συνθηκών, τερματίζοντας στην 6η θέση, εμπρός από τον Hector Barbera και τον Dani Pedrosa που περιορίστηκε στην 8η θέση στην επιστροφή του μετά από επτά εβδομάδες.

MOTOGP ΙΤΑΛΙΑΣ 2011
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

1. Lorenzo (Yamaha) 41:50.089
2. Dovizioso (Honda) +0.997
3. Stoner (Honda) +1.143
4. Spies (Yamaha) +8.980
5. Simoncelli (Gresini Honda) +9.076
6. Rossi (Ducati) +26.450
7. Barbera (Aspar Ducati) +28.745
8. Pedrosa (Honda) +32.043
9. Edwards (Tech3 Yamaha) +33.421
10. Hayden (Ducati) +34.724
11. Aoyama (Gresini Honda) +37.359
12. Abraham (Cardion Ducati) +43.964
13. Bautista (Suzuki) +47.654
14. De Puniet (Pramac Ducati) +48.840
15. Elias (LCR Honda) +1:15.199
ΕΓΚ Crutchlow (Tech3 Yamaha) +6 γύροι

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
ΑΝΑΒΑΤΩΝ

1. Stoner 152
2. Lorenzo 133
3. Dovizioso 119
4. Rossi 91
5. Hayden 77
6. Spies 74
ΟΜΑΔΩΝ
1. Honda 227
2. Yamaha 207
3. Ducati 168
4. Gresini Honda 101
5. Tech3 Yamaha 85
6. Aspar Ducati 44
auto.in.gr
Αντιδράσεις:

Εξατμισεις αυτοκινητων

ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ