Tuning

28/4/12

Ράλλυ Αργεντινής 2012 (1ο σκέλος) Ο S. Loeb είναι πρώτος μετά από μία επεισοδιακή πρώτη ημέρα.



Από τα “χέρια” τριών οδηγών ( Petter Solberg, Mikko Hirvonen, Sebastien Loeb) πέρασε η πρώτη θέση του ράλλυ Αργεντινής στο πρώτο σκέλος του αγώνα. Τελικός νικητής της πρώτης ημέρας, μετά από αρκετή ταλαιπωρία, ο S. Loeb (Red Bull Total Citroen DS3 WRC) με τους Mikko Hirvonen (Red Bull Total Citroen DS3 WRC + 0,1”) και Dani Sordo ( Castrol Ford Fiesta WRC + 33,1” ) να ακολουθούν.

Η πρώτη ημέρα του Ράλι Αργεντινής ξεκίνησε με απρόοπτα. Η πρώτη Ειδική Διαδρομή άργησε να ξεκινήσει κατά μία ώρα, αφού το βυτιοφόρο του ανεφοδιασμού των αυτοκινήτων καθυστέρησε να φτάσει στο προκαθορισμένο σημείο. Όλο το πρόγραμμα της ημέρας πήγε 1 ώρα πίσω και η τελευταία απογευματινή Ειδική Διαδρομή έγινε… βραδινή, δυσκολεύοντας ακόμα περισσότερο τα πληρώματα – τουλάχιστον όσα είχαν μείνει μέχρι εκείνο το σημείο στον αγώνα.

Αυτό όμως που δυσκόλεψε περισσότερο τα πληρώματα ήταν οι συνθήκες, που ήταν πολύ δύσκολες, με τη βροχή από τις προηγούμενες ημέρες να έχουν αφήσει πολλά σημεία λασπωμένα, κάτι που έκανε την επιλογή ελαστικών κρίσιμη όσο και δύσκολη. Βλέπετε τα μαλακά λάστιχα κρατούν καλύτερα αλλά τα σκληρά έχου διάρκεια στις τεράστιες Ειδικές Διαδρομές.

Το τέλος της ημέρας βρήκε τους δύο εργοστασιακούς οδηγούς της Citroen να παλεύουν για την πρωτιά με τη διαφορά τους να είναι μόλις 1 δέκατο του δευτερολέπτου. Μπροστά βρίσκεται ο Sebastien Loeb, ο οποίος στο πρωινό loop έχασε πολύ χρόνο λόγω τριών τετακέ σε διάφορα σημεία αλλά το απόγευμα αντεπιτέθηκε και κατάφερε μία Ειδική Διαδρομή πριν από το τέλος της ημέρας να περάσει ξανά στην 1η θέση.

Στην 6η διαδρομή όμως ο Hirvonen αντεπιτέθηκε και έφτασε πολύ κοντά πίσω από τον Γάλλο. Αυτό που μένει να δούμε τώρα είναι αν οι δύο οδηγοί θα δώσουν μάχη για τη νίκη ή η Citroen θα δώσει εντολές με σκοπό να εξασφαλίσει το 1-2.


Στην 3η θέση ολοκλήρωσε το 1ο σκέλος ο προσωρινός εργοστασιακός οδηγός της Ford. Ο Dani Sordo κάνει μια πολύ καλή εμφάνιση στην Αργεντινή και οδηγεί το Fiesta αρκετά γρήγορα για να βρίσκεται στις θέσεις του βάθρου και να έχει διαφορά που του δίνει σχετική ασφάλεια.

Όλα αυτά μετά την ατυχία του Petter Solberg (Castrol Ford Fiesta WRC), ο οποίος στην 4η Ειδική Διαδρομή αντιμετώπισε πρόβλημα με σπασμένο βραχίονα στο σύστημα διεύθυνσης. Ο Νορβηγός επισκεύασε τη ζημιά και συνέχισε για να έχει μία έξοδο στη συνέχεια με έκτη ταχύτητα και πολλά χιλιόμετρα ενώ βρισκόταν στην κορυφή της γενικής κατάταξης.


Ο Mads Ostberg με το Fiesta της Adapta ακολούθησε στην 4η θέση, μπροστά από τους Nasser Al-Attiyah (Citroen) και Martin Prokop (Ford). Στις επόμενες θέσεις βρίσκονται τα δύο Skoda Fabia S2000 της Volkswagen Motorsport, με τον Andreas Mikkelsen να κάνει την έκπληξη και στην πρώτη του επαφή με τις διαδρομές της Αργεντινής να προηγείται του Sebastien Ogier. Τη βαθμολογούμενη 10άδα κλείνουν ο Armindo Araujo με το Mini και ο Thierry Neuville με το DS3. Ο νεαρός Βέλγος βρίσκεται στη 10η θέση παρότι εγκατέλειψε μία ΕΔ πριν από το τέλος της ημέρας αφού θα συνεχίσει αύριο τον αγώνα με superally.


Πολλές ήταν οι εγκαταλείψεις του αγώνα, που αποδεικνύεται πολύ σκληρός.,Για το Σάββατο η πρόγνωση του καιρού λέει ότι δεν θα υπάρχουν ιδιαίτερες βροχοπτώσεις, κάτι που μπορεί να παίξει το ρόλο του στην εξέλιξη του αγώνα. Το πρόγραμμα ξεκινά στις 14:30 ώρα Ελλάδας.


ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ Α’ ΣΚΕΛΟΥΣ

1ος . Sebastien Loeb (Red Bull Total Citroen DS3 WRC) 2. 20:30, 6”

2ος . Mikko Hirvonen (Red Bull Total Citroen DS3 WRC) + 0,1”

3ος . Dani Sordo (Castrol Ford Fiesta WRC) + 33,1”

4ος . Mads Ostberg (Adapta Ford Fiesta WRC) + 1:18,4”

5ος . Nasser Al-Attiyah (Qatar Team Citroen DS3 WRC) + 5: 16,9”

6ος . Martin Prokop (Czech Ford Fiesta WRC) + 6: 24,2”

auto.in.gr
Αντιδράσεις:

Εξατμισεις αυτοκινητων

ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ