Tuning

11/5/13

VW Design Vision GTI concept: Το Golf GTI των 503 ίππων

Στην καρδιά του αγωνιστικού οράματος της VW, Design Vision GTI βρίσκεται ένας υπερτροφοδοτούμενος V6 κινητήρας με χωρητικότητα 3,0 λίτρα και απόδοση 503 ίππων- Ως αποτέλεσμα η τυπική διαδικασία από 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί για την πιο σκληροπυρηνική έκδοση GTI 3,9 δευτερόλεπτα


Πιστή στην παράδοση του φεστιβάλ του Worthersee το οποίο έχει αυτοδικαίως καταχωρηθεί στη συνείδηση των φίλων του αυτοκινήτου ως μια διοργάνωση αφιερωμένη στις προτάσεις του ομίλου VW και μάλιστα στην πιο σκληροπυρηνική τους εκδοχή, η ομώνυμη φίρμα, επεφύλαξε μια πρωτότυπη και πανίσχυρη εκδοχή του Golf GTI.

Αν και έχει ως αφετηρία τη, γνωστή, έβδομη γενιά του Golf GTI, τo Design Vision GTI, όπως ονομάζεται το πανίσχυρο concept car με απόδοση 503 ίππων, εκμεταλλευόμενο την ευελιξία της πλατφόρμας MQB μεταβάλλει το σύνολο των χαρακτηριστικών του προς όφελος ενός δυναμικότερου προσανατολισμού.

Έτσι, εκτός από την επιθετικότερη και προσανατολισμένη σχεδίαση των εξωτερικών επιφανειών, όπου ξεχωρίζει, κυρίως, η αισθητική προσέγγιση στην τρίτη κολώνα και στα κατώτερα πλευρικά τμήματα που "αυτονομούνται" από το υπόλοιπο αμάξωμα, το Golf GTI μεταβάλλει και τις διαστάσεις του.

Αναλυτικά το μήκος του έχει περιοριστεί στα 4,253 μ., δηλαδή, 1,5 εκατοστό λιγότερο από το GTI παραγωγής, ενώ μειωμένο είναι και ύψος, κατά 5,7 εκατοστά, στα 1,385 μέτρα. Αντίθετα, αυξημένο είναι κατά 7,1 εκατοστά το πλάτος, το οποίο ανέρχεται στα 1,87 μέτρα, δημιουργώντας έτσι χώρο για τα μεγαλύτερα μετατρόχια τα οποία φτάνουν τα 1,595 μ. μπροστά και τα 1,579 μ. στον πίσω άξονα.

Το αθλητικό παράστημα που του εξασφαλίζουν οι διαφορετικές του διαστάσεις συμπληρώνεται από τις χαρακτηριστικές, αλλά ενισχυμένες λεπτομέρειες των GTI σε αποχρώσεις κόκκινου μαύρου, ενώ την εικόνα συμπληρώνουν οι τροχοί των 20 ιντσών πίσω από τους οποίους βρίσκονται κεραμικά δισκόφρενα.

Όπως και να έχει από πλευράς αισθητικής το επίκεντρο του concept car αποτελεί ένας υπερτροφοδοτούμενος εξακύλινδρος TSI κινητήρας με άμεσο ψεκασμό και χωρητικότητα 3,0 λίτρων ο οποίος αποδίδει 503 ίππους και 560 Nm ροπής διαθέσιμης μεταξύ 4.000 και 6.000 σ.α.λ. Παράλληλα, η VW σημειώνει ότι ο κύριος όγκος της ροπής τα 500 Nm- είναι διαθέσιμα ήδη από τις 2.000 σ.α.λ. του κινητήρα.

Η πρωτόγνωρη για τα δεδομένα του GTI ισχύς, μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του γνωστού κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DSG.

Αυτό δίνει τη δυνατότητα στο Design Vision GTI concept να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9 δευτερόλεπτα, στοιχείο το οποίο, σύμφωνα με την VW, συνδυάζεται με αντάξιες της ισχύος ρυθμίσεις στο πλαίσιο, καθιστώντας το concept car ικανό να αντεπεξέλθει και στις πιο απαιτητικές αγωνιστικές πίστες. Αντίστοιχη των υποσχέσεων του, είναι και η εμφάνιση του εσωτερικού, όπου έχουν διατηρηθεί μόνο τα "απαραίτητα" με ελάχιστους διακόπτες τοποθετημένους με οδηγοκεντρικό κριτήριο ενώ, κυρίαρχο στοιχείο είναι οι χιαστί δοκοί οι οποίοι αντικαθιστούν το πίσω κάθισμα προς όφελος επιπλέον στρεπτικής ακαμψίας.

Την εικόνα του εσωτερικού συμπληρώνουν οι γνώριμες, από τις εκδόσεις Cup της Porsche, κόκκινες θηλιές στις πόρτες, η εναλλαγή δέρματος Alcantara και ανθρακονημάτων σε ό,τι αφορά τις επενδύσεις των επιφανειών, ενώ στο πίσω κάθισμα έχει προβλεφθεί χώρος και για δύο κράνη.
auto.in.gr


Αντιδράσεις:

Εξατμισεις αυτοκινητων

ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ