Σχεδιαστικά, οι αλλαγές είναι ιδιαίτερα διακριτές σε όλα τα επίπεδα, με τη νέα, 4θυρη έκδοση να συγκεντρώνει ασφαλώς σε σύγκριση και σε αισθητικό κυρίως επίπεδο, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Κι αυτό, όχι μόνο χάρη στην υιοθέτηση μιας ευμεγέθους, αλλά… WRC, αεροτομής στο πίσω μέρος, όπως ακριβώς συνέβαινε και στο πρόσφατο παρελθόν. Σε κάθε περίπτωση πάντως, εμπρός οι αλλαγές και στις δύο εκδόσεις είναι ιδιαίτερα εκτενείς, με τα φωτιστικά σώματα, τον προφυλακτήρα, την εντονότερη κλίση του καπό και τους προβολείς ομίχλης να είναι πλήρως ανασχεδιασμένα. Αντίστοιχου περιεχομένου και ανάλογης… έκτασης είναι και οι αλλαγές στο πίσω μέρος της 5θυρης έκδοσης, με την 4θυρη να προτάσσει εδώ μια αγωνιστικών καταβολών και ιδιαίτερα «τετραγωνισμένη» λογική.
Στα μηχανικά μέρη, όπου παραδοσιακά οι «γρήγορες» εκδόσεις του ιαπωνικού μοντέλου κερδίζουν την προσοχή, η βασικότερη βελτίωση αφορά τις αναρτήσεις της «μεγάλης» (WRX STi). Πιο συγκεκριμένα, πέρα από τη νέα ρύθμιση της τελευταίας σε ελατήρια, αμορτισέρ και αντιστρεπτικές δοκούς, με τα πρώτα μάλιστα να είναι και χαμηλότερα σε ύψος, κατά 5 χλστ., αλλαγές έχουν γίνει και στη διάταξη της. Εμπρός έχει προστεθεί ένα επιπλέον αλουμινένιο μπράτσο, ενώ διαφοροποιήσεις έχουν γίνει και στο υποπλαίσιο, αλλά και στον τρόπο στήριξης της πίσω, προκειμένου να ενισχυθούν ακόμα περισσότερο τα σπορτίφ χαρακτηριστικά στη γρήγορη οδήγηση. Στον κινητήρα, δεν αναφέρονται αλλαγές, με τον γνωστό επίπεδο μπόξερ των 2,5 λίτρων να εξακολουθεί να αποδίδει 305 ίππους στις 6.000 σ.α.λ.
Στο νέο Impreza WRX (βλ. αμερικάνικων προδιαγραφών), το ενδιαφέρον επικεντρώνεται στα μεγαλύτερα κατά 35 και 40 χλστ. εμπρός και πίσω μετατρόχια, καθώς και στο μεγαλύτερο, επίσης, κατά 10 χλστ, πλάτος των ελαστικών της βασικής έκδοσης. Αντίστοιχες, με την έκδοση WRX STi, αλλαγές έχουν γίνει και στην πίσω ανάρτηση του αυτοκινήτου, ενώ ο κινητήρας (επίσης υπερτροφοδοτούμενος, με χωρητικότητα 2.457 κ.εκ.) αποδίδει 265 ίππους στις 6.000 σ.α.λ._Χ.Α.
Πηγη 4troxoi.gr