Superleague Formula-Silverstone: Bάθρο για τον Ολυμπιακό |
Ο Βαν Ντερ Ντριφτ είχε ένα δύσκολο ξεκίνημα στην εναρκτήρια Κυριακάτικη κούρσα. Εκκινώντας από την 10η θέση του grid, η αγωνιστική ομάδα του ερυθρόλευκου μονοθέσιου επέλεξε να χρησιμοποιήσει ελαστικά βροχής, καθώς έκριναν πως η πίστα δεν είχε στεγνώσει τελείως και με δεδομένο ότι τα μονοθέσια δεν είχαν συμπληρώσει τους προγραμματισμένους αναγνωριστικούς γύρους. Η επιλογή αποδείχθηκε καταστροφική, διότι ενώ ο πιλότος του ερυθρόλευκου μονοθέσιου, Κρις Βαν Ντερ Ντριφτ, κατάφερε να κερδίσει τρεις θέσεις στους πρώτους γύρους, γρήγορα βρέθηκε στο τέλος του grid, όταν το οδόστρωμα στέγνωσε τελείως. Οι μηχανικοί της GU Racing κάλεσαν στον 5ο γύρο τον Βαν Ντερ Ντριφτ στα pits για να βάλει ελαστικά για στεγνό και ο νεαρός πιλότος ξαναβγήκε στον αγώνα 15ος, καθώς είχε προηγηθεί η εγκατάλειψη της Λίβερπουλ μετά την έξοδο της από την πίστα. Στην συνέχεια του αγώνα, ο Βαν Ντερ Ντριφτ, κατάφερε να κερδίσει δυο ακόμη θέσεις μετά τα pit stopτων Γαλατάσαραϊ και Λυών και να τερματίσει 13ος. Την νίκη στην εναρκτήρια κούρσα πέτυχε μετά από έναν εκπληκτικό αγώνα ο Γκρεγκ Ντόλμπι με την ομάδα της Τότεναμ. Ξεκινώντας από την 4η θέση του grid, ο Ντόλμπι βρέθηκε να οδηγεί τον αγώνα, μετά από προσπεράσματα στα μονοθέσια της Βασιλείας και της Πόρτο. Από κει και πέρα, η κούρσα ήταν στα χέρια του Βρετανού πιλότου, ο οποίος με σταθερή οδήγηση είδε πρώτος την καρό σημαία να ανεμίζει. Την δεύτερη θέση στο βάθρο κατέκτησε ο Γέλμαν Μπούρμαν με το μονοθέσιο της Μίλαν, ενώ ο Ντάνκαν Τάπι συμπλήρωσε το βάθρο με το μονοθέσιο του βραζιλιάνικου συλλόγου Φλαμένγκο, αφήνοντας τέταρτο τον Αλβάρο Παρέντε της Πόρτο, ο οποίος μέχρι και τα τελευταία μέτρα για την καρό σημαία βρισκόταν πίσω από τον Βρετανό πιλότο πιέζοντας απειλητικά. Στην δεύτερη κούρσα, που βρίσκει τα μονοθέσια παρατεταγμένα στην αντιστρόφως ανάλογη θέση από την τελική τους κατάταξη στον πρώτο αγώνα, ο Ολυμπιακός εκκίνησε 4ος, πίσω από τα μονοθέσια των Λίβερπουλ, Λυών και Γαλατάσαραϊ. Στον γύρο σχηματισμού ο Βαν Ντερ Ντριφτ, προσπέρασε τον Τρίσταν Κομεντί της Γαλατάσαραϊ και βρέθηκε 3ος. Η εγκατάλειψη της Λίβερπουλ ευνόησε τον πιλότο του Ολυμπιακού, ο οποίος πέρασε στην δεύτερη θέση πίσω από τον Μπουρντέ της Λυών, όπου και διατηρήθηκε μέχρι το pit stopτου γαλλικού μονοθέσιου. Η καθυστέρηση στα pits στοίχησε στον Μπουρντέ δυο θέσεις, όμως ευνόησε τον Ολυμπιακό ο οποίος βρέθηκε να οδηγεί την κούρσα. Ο Βαν Ντερ Ντριφτ, δέχτηκε έντονη πίεση από τον Γάλλο πρώην πιλότο της Formula 1, ο οποίος δεν φαινόταν ικανοποιημένος με την έκβαση του αγώνα και τελικά υπέκυψε στον 19ο γύρο. Η καρό σημαία βρήκε τον Ολυμπιακό να τερματίζει δεύτερος, κερδίζοντας έτσι το πρώτο βάθρο για τον Πειραϊκό σύλλογο. Την πρώτη θέση κατέκτησε ο Μπουρντέ με το μονοθέσιο της Λυών, ενώ το βάθρο συμπλήρωσε ο Τζον Μάρτιν με το μονοθέσιο της Ατλέτικο Μαδρίτης. Το αποτέλεσμα αυτό έστειλε τον Ολυμπιακό στον Super Τελικό των 5 γύρων, στον οποίο συμμετέχουν οι έξι ομάδες που έχουν συμπληρώσει τη μεγαλύτερη βαθμολογία από τους δυο πρώτους Κυριακάτικους αγώνες. Ο Ολυμπιακός, εκκινούσε 6ος πίσω από τα μονοθέσια των Τότεναμ, Πόρτο, Βασιλεία, Ατλέτικο Μαδρίτης και Λυών. Στον πρώτο κιόλας γύρο ο Βαν Ντερ Ντριφτ κέρδισε δυο θέσεις και βρέθηκε 4ος. Μετά την εγκατάλειψη της Πόρτο, ο πιλότος του Ολυμπιακού πέρασε στην πρώτη τριάδα. Παρά την έντονη πίεση που δέχτηκε από τον Μπουρντέ, ο Βαν Ντερ Ντριφτ δεν επέτρεψε να επαναληφθεί το σενάριο του δεύτερου αγώνα και άφησε τον Γάλλο πιλότο στην τέταρτη θέση, Την πρώτη θέση στον Super Τελικό και το έπαθλο των 100.000€ κατέκτησε ο Γκρεγκ Ντόλμπι με το μονοθέσιο της Τότεναμ, ενώ ο Μαξ Βίσελ κατέλαβε την δεύτερη θέση του βάθρου και το έπαθλο των 75.000€. Ο Κρις Βαν Ντερ Ντριφτ ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου που προσφέρει στην Πειραϊκή ομάδα το έπαθλο των 50.000€ Ο νέος πιλότος του Ολυμπιακού, Κρις Βαν Ντερ Ντριφτ, δήλωσε μετά τη λήξη των αγώνων: “Δεδομένου ότι μπήκα για πρώτη φορά στο αυτοκίνητο την Πέμπτη, το αποτέλεσμα είναι εκπληκτικό. Υπήρχε βελτίωση σε κάθε αγώνα, γεγονός που με κάνει να ανυπομονώ για τον επόμενο γύρο στο Assen. Δεν έχω ξανατρέξει εκεί, αλλά τώρα τουλάχιστον γνωρίζω το αυτοκίνητο”. (Δελτίο Τύπου) |
Πηγη rally.gr