|
Η διχρωμία
κάνει πιο «πικάντικη» την εμφάνιση της Fabia RS
|
|
Εσωτερικά
έχουμε μπάκετ καθίσματα αλλά και το αυτόματο DSG με τα paddles στο
τιμόνι
|
|
Η έκδοση
Fabia RS διατίθεται τόσο σε χάτσμπακ όσο και στο station wagon αμάξωμα
|
|
To γνωστό
μοτέρ 1.4 TSI με τους 180 ίππους κάνει πολύ καλή δουλειά, αφού αποδίδει
τη ροπή από χαμηλά
|
H Skoda «φορά» την δυνατότερη έκδοση του κινητήρα
1.4 TSI με τους 180 ίππους στη Fabia, και μάλιστα για πρώτη φορά
διατίθεται η έκδοση RS τόσο στο πεντάθυρο αμάξωμα όσο και στην έκδοση
station wagon ή αλλιώς Reflex. Το μοτέρ αυτό μας είναι πλέον γνώριμο
αφού το γνωρίσαμε τόσο στο Seat Ibiza Cupra όσο και στο νέο VW Polo GTI,
με παραπλήσια ιπποδύναμη αλλά και το ίδιο αυτόματο κιβώτιο σχέσεων
διπλού συμπλέκτη DSG των 7 σχέσεων. Μιλάμε λοιπόν για την ταχύτερη Fabia
παραγωγής, αφού και στις δύο εκδόσεις τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε μόλις
7,3 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 224 χ.α.ω. Αντίστοιχα, το DSG
διατίθεται και στις δύο εκδόσεις αμαξωμάτων, ενώ όπως και στα άλλα
μοντέλα διαθέτει paddles στο τιμόνι για την αλλαγή των σχέσεων. Από
πλευράς εμφάνισης οι εκδόσεις RS διαφέρουν αφού έχουν νέους
προφυλακτήρες, ζάντες 17 ιντσών, φιμέ κρύσταλλα, κόκκινες δαγκάνες στο
σύστημα πέδησης, diffuser στον πίσω προφυλακτήρα και διπλές εξατμίσεις.
Ανάλογα με το χρώμα του αυτοκινήτου υπάρχει διχρωμία αφού στοιχεία όπως η
οροφή, το πίσω σπόιλερ και οι ζάντες μπορούν να διατεθούν σε τρία
χρώματα (άσπρο, μαύρο, ασημί). Τέλος, για την καλύτερη οδική συμπεριφορά
η Fabia RS έχει και το σύστημα XDS που εξομοιώνει το μπλοκέ διαφορικό
(που συναντάμε και στα Ibiza/Polo/Golf).
Οδική συμπεριφορά
Στο δρόμο, η ανάρτηση της Fabia RS είναι σαφώς πιο σφιχτή από τις
κανονικές εκδόσεις πράγμα που σημαίνει ότι μέρος των ανωμαλιών του
οδοστρώματος περνά στο εσωτερικό, χωρίς όμως το αμάξωμα να
αποσταθεροποιείται σε καμία περίπτωση. Ο ήχος του κινητήρα γίνεται
αισθητός στο εσωτερικό του αυτοκινήτου τονίζοντας το σπορ χαρακτήρα,
χωρίς πάντως να γίνεται ενοχλητικός, όμως παρόλα αυτά δεν έχει τη σπορ
χροιά που περιμέναμε. Το τιμόνι είναι γρήγορο και καλό στην πληροφόρηση
που περνά στα χέρια του οδηγού, όμως στα γρήγορα κομμάτια θα μπορούσε να
είναι ένα κλικ πιο βαρύ. Οι αλλαγές στην ανάρτηση που έχει χαμηλώσει
κατά 15 χιλιοστά, περιλαμβάνουν πιο σφικτά αμορτισέρ/ελατήρια, και πιο
μαλακή αντιστρεπτική εμπρός, καθώς και πιο σφικτά αμορτισέρ, με πιο
άκαμπτη αντιστρεπτική (η αντιστρεπτική όχι για το Reflex) για πίσω.
Τέλος, το αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά από τον
Ιούλιο, με τιμή που δεν έχει οριστεί ακόμη, αλλά θα κυμαίνεται κάτω από
τις 20.000 ευρώ. | |
|