Ο Φινλανδός κρατούσε αξιοκρατικά την 5η θέση μπροστά από τα δύο εργοστασιακά Ford και, όντας ο μοναδικός που είχε επιλέξει τη μαλακή γόμα στο δεύτερο loop των ειδικών, σε ορισμένα ενδιάμεσα σημεία χρονομέτρησης ήταν ταχύτερος ακόμα και από τον Sebastien Loeb.
Ωστόσο, στο μέσον της τελευταίας Ειδικής της ημέρας βγήκε από το δρόμο και χάθηκαν όλα. Αρχικά υπήρξε ανησυχία, διότι τα πληρώματα που ακολουθούσαν δεν έβλεπαν που είχε καταλήξει το αυτοκίνητο, αλλά στη συνέχεια αποδείχθηκε ότι ο Kimi και ο συνοδηγός του, Kaj Lindstrom, είναι απολύτως υγιείς.
Η Citroen C4 WRC ανετράπη και προσέκρουσε ανάποδα σε ένα δέντρο παραπλεύρως του δρόμου - αλλά ενδέχεται η ζημιά να μην είναι τόσο μεγάλη και οι Φινλανδοί να επιστρέψουν στον αγώνα στο δεύτερο σκέλος.
Στην κορυφή η Citroen κυριάρχησε όλη την ημέρα, καθώς οι Mikko Hirvonen και Jari Matti Latvala της Ford πάσχιζαν με υποστροφή και έλλειψη ρυθμού. Ο S. Loeb έχει οικοδομήσει διαφορά 28 δευτερολέπτων από τον Dani Sordo και 38 δευτ. από τον Petter Solberg.
Οι δύο Φινλανδοί της Ford βρίσκονται στην 4η και 5η θέση, αλλά θα ήταν στην 6η και 7η αν δεν ατυχούσε τόσο ο K. Raikkonen όσο και ο ομόλογός του στη Citroen Junior, Sebastien Ogier. Ο 26χρονος Γάλλος έκανε ένα λάθος σε μια διασταύρωση, μέσα στην 3η Ειδική και καθυστέρησε να επιστρέψει στο δρόμο, χάνοντας έτσι ενάμισι λεπτό.
ΡΑΛΙ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ 2010
ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ
(Μετά το 1ο σκέλος)1. Loeb-Elena (Citroen) 1:05:26.7
2. Sordo-Marti (Citroen) +28.1
3. Solberg-Patterson (Solberg Citroen) +30.0
4. Hirvonen-Lehtinen (Ford) +1:10.9
5. Latvala-Anttila (Ford) +1:21.2
6. Ogier-Ingrassia (Citroen Junior) +1:31.3
7. P.G.Andersson-J.Andersson (Stobart Ford) +2:26.3
8. Wilson-Martin (Stobart Ford) +3:45.6
auto.in.gr