Παράλληλα όμως, οι μηχανικοί της SpeedART δεν … ξέχασαν και την έκδοση της Cayenne με τον κινητήρα diesel., η οποία εφοδιάζεται κι αυτή με τη νέα απόληξη της εξάτμισης χωρίς όμως να διαθέτει τον ήχο των βενζινοκίνητων εκδόσεων.
Εκεί που οι Γερμανοί δίνουν πραγματικά … ρέστα, είναι στους τροχούς. Οι οποίοι είναι 23 ιντσών, φτιαγμένοι από εξαιρετικά ελαφριά κράματα. Τα ελαστικά που φορά το δημιούργημα της SpeedART είναι διαστάσεων 315/25.
Και για όσους πιστεύουν πως οι βελτιώσεις της SpeedART περιορίζονται στην εμφάνιση της Porsche Cayenne, να σημειώσουμε πως η γερμανική εταιρία προσφέρει σημαντικές αναβαθμίσεις και στους κινητήρες (κατ΄ επέκταση και στις επιδόσεις των SUV της Porsche).
Η κορυφαία έκδοση της Cayenne, η Turbo, μπορεί πλέον να παραγγελθεί με ιπποδύναμη 550, 570 ή 600 ίππων. Αναλόγως των … βίτσιων του αγοραστή – οδηγού.
Ακόμη: Η ιπποδύναμη της Cayenne S Hybrid έχει αυξηθεί κατά 70 hp (και κατά 50 Nm η ροπή). Το αυτοκίνητο επιταχύνει από στάση στα 100 km / h σε μόλις 5,9 δευτερόλεπτα.
Ακόμη κατά 50 ίππους έχει αυξηθεί η ιπποδύναμη και του V6 κινητήρα diesel της Cayenne.
''auto24''