Την εκσυγχρονισμένη εικόνα και τη νέα
επικοινωνιακή πολιτική του Ράλι Ακρόπολις (16-19 Ιουνίου 2011), που
επιστρέφει φέτος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, παρουσίασαν σήμερα οι
οργανωτές του αγώνα σε Συνέντευξη Τύπου που παρέθεσαν στο νεότευκτο
Ελληνικό Μουσείο Αυτοκινήτου στο κέντρο της Αθήνας.
Το Ράλι Ακρόπολις περιλαμβάνεται στην αρχική πρόταση για το πρόγραμμα του WRC 2012 που έκανε η εταιρεία North One Sport (κάτοχος των δικαιωμάτων του WRC) στη FIA και στις ομάδες του σπορ, όπως επιβεβαίωσε ο πρόεδρος της ΕΛΠΑ, Βασίλης Δεσποτόπουλος – δηλώνοντας "πεπεισμένος" ότι ο αγώνας θα περιλαμβάνεται στο Π.Π.Ρ. και του χρόνου.
Το νέο πρόσωπο και η αναβαθμισμένη προβολή του αγώνα αποτέλεσαν σημαντικά κριτήρια για να παραμείνει ο αγώνας σε παγκόσμια τροχιά. Παράλληλα, ο Παύλος Αθανασούλας της εταιρείας Celeritas, που ανέλαβε από φέτος την οργάνωση του Ράλι Ακρόπολις, είπε ότι η ελληνική πλευρά χρειάστηκε να καταβάλει μεγάλες προσπάθειες για να πείσει τη FIA για τη βιωσιμότητα του αγώνα στο μέσον της οικονομικής κρίσης.
Η εκσυγχρονισμένη εικόνα του Ακρόπολις αποτυπώνεται, αρχικά, στο νέο λογότυπο, που αποτελεί μια σύνθεση του σχήματος που έχουν στο χάρτη οι Ειδικές Διαδρομές. Το κόκκινο χρώμα αντιπροσωπεύει το πάθος του αγώνα, το πράσινο το ελληνικό τοπίο και το μπλε το χρώμα της Ελλάδας.
Οι οργανωτές ανέθεσαν στους επισκέπτες της επίσημης ιστοσελίδας www.acropolisrally.gr την επιλογή της νέας φράσης (motto) που θα συνοδεύει το νέο λογότυπο. Έτσι, αφαιρέθηκε η παλιά φράση "Rally of Greece" και τη θέση της πήρε η φράση "Rally of Gods" - "Αγώνας των θεών".
Παράλληλα, προχώρησαν και σε έρευνα σχετικά με διάφορες πτυχές της προσωπικότητας και της προβολής του αγώνα. Το ερωτηματολόγιο περιλάμβανε ερωτήσεις σχετικά με τον τρόπο παρακολούθησης του αγώνα, τον τρόπο ενημέρωσης, τα κύρια χαρακτηριστικά του Ράλι Ακρόπολις και τις ελλείψεις του.
Μέσω της ιστοσελίδας, επίσης, διεξήχθη και η ψηφοφορία για το "Hall of Fame" του Ράλι Ακρόπολις. Καλύτερος Έλληνας Οδηγός ψηφίστηκε ο Στράτης Χατζηπαναγιώτου ("Στρατισσίνο"), Καλύτερος Ξένος Οδηγός ο Colin McRae, Καλύτερο Αυτοκίνητο η Lancia Delta HF Integrale, Καλύτερη Ειδική Διαδρομή οι Καρούτες και Καλύτερη Στιγμή η Υπερειδική του ΟΑΚΑ το 2005.
Όπως είπαν οι οργανωτές, το Ράλι Ακρόπολις και το WRC τα προσεχή τρία χρόνια θα καλύπτονται από την κρατική τηλεόραση, ενώ ο προϋπολογισμός της οργάνωσης του αγώνα κυμαίνεται φέτος στις 800 χιλιάδες Ευρώ, με αρκετά προσεκτική οικονομική πολιτική.
Μια καινοτομία της φετινής οργάνωσης, για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό, είναι η φωτογράφηση των οδηγών του WRC που θα γίνει στον Παρθενώνα λίγες ώρες πριν την εκκίνηση του αγώνα κάτω από την Ακρόπολη, το απόγευμα της Πέμπτης 16/06, όπως είπε η Αλυτάρχης Ανίτα Πασαλή.
Σε αγωνιστικό επίπεδο, η φετινή καινοτομία του αγώνα είναι η διοργάνωση νυχτερινής Ειδικής Διαδρομής, το βράδυ του Σαββάτου 18/06 κοντά στο Λουτράκι, που αποτελεί το κέντρο του αγώνα και φέτος.
Ο σχεδιασμός του Ράλι Ακρόπολις 2011 είναι παρόμοιος εκείνου του 2009, καθώς η πρώτη μέρα στέλνει τους αγωνιζόμενους σε κλασσικές Ειδικές της Βοιωτίας και Φθιώτιδας (με τη διαφορά ότι το απομακρυσμένο Service θα γίνει στα Καμμένα Βούρλα), η δεύτερη μέρα στη Βορειοανατολική Πελοπόννησο και η τρίτη μέρα περιμετρικά του Λουτρακίου.
Το Ράλι Ακρόπολις περιλαμβάνεται στην αρχική πρόταση για το πρόγραμμα του WRC 2012 που έκανε η εταιρεία North One Sport (κάτοχος των δικαιωμάτων του WRC) στη FIA και στις ομάδες του σπορ, όπως επιβεβαίωσε ο πρόεδρος της ΕΛΠΑ, Βασίλης Δεσποτόπουλος – δηλώνοντας "πεπεισμένος" ότι ο αγώνας θα περιλαμβάνεται στο Π.Π.Ρ. και του χρόνου.
Το νέο πρόσωπο και η αναβαθμισμένη προβολή του αγώνα αποτέλεσαν σημαντικά κριτήρια για να παραμείνει ο αγώνας σε παγκόσμια τροχιά. Παράλληλα, ο Παύλος Αθανασούλας της εταιρείας Celeritas, που ανέλαβε από φέτος την οργάνωση του Ράλι Ακρόπολις, είπε ότι η ελληνική πλευρά χρειάστηκε να καταβάλει μεγάλες προσπάθειες για να πείσει τη FIA για τη βιωσιμότητα του αγώνα στο μέσον της οικονομικής κρίσης.
Η εκσυγχρονισμένη εικόνα του Ακρόπολις αποτυπώνεται, αρχικά, στο νέο λογότυπο, που αποτελεί μια σύνθεση του σχήματος που έχουν στο χάρτη οι Ειδικές Διαδρομές. Το κόκκινο χρώμα αντιπροσωπεύει το πάθος του αγώνα, το πράσινο το ελληνικό τοπίο και το μπλε το χρώμα της Ελλάδας.
Οι οργανωτές ανέθεσαν στους επισκέπτες της επίσημης ιστοσελίδας www.acropolisrally.gr την επιλογή της νέας φράσης (motto) που θα συνοδεύει το νέο λογότυπο. Έτσι, αφαιρέθηκε η παλιά φράση "Rally of Greece" και τη θέση της πήρε η φράση "Rally of Gods" - "Αγώνας των θεών".
Παράλληλα, προχώρησαν και σε έρευνα σχετικά με διάφορες πτυχές της προσωπικότητας και της προβολής του αγώνα. Το ερωτηματολόγιο περιλάμβανε ερωτήσεις σχετικά με τον τρόπο παρακολούθησης του αγώνα, τον τρόπο ενημέρωσης, τα κύρια χαρακτηριστικά του Ράλι Ακρόπολις και τις ελλείψεις του.
Μέσω της ιστοσελίδας, επίσης, διεξήχθη και η ψηφοφορία για το "Hall of Fame" του Ράλι Ακρόπολις. Καλύτερος Έλληνας Οδηγός ψηφίστηκε ο Στράτης Χατζηπαναγιώτου ("Στρατισσίνο"), Καλύτερος Ξένος Οδηγός ο Colin McRae, Καλύτερο Αυτοκίνητο η Lancia Delta HF Integrale, Καλύτερη Ειδική Διαδρομή οι Καρούτες και Καλύτερη Στιγμή η Υπερειδική του ΟΑΚΑ το 2005.
Όπως είπαν οι οργανωτές, το Ράλι Ακρόπολις και το WRC τα προσεχή τρία χρόνια θα καλύπτονται από την κρατική τηλεόραση, ενώ ο προϋπολογισμός της οργάνωσης του αγώνα κυμαίνεται φέτος στις 800 χιλιάδες Ευρώ, με αρκετά προσεκτική οικονομική πολιτική.
Μια καινοτομία της φετινής οργάνωσης, για την προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό, είναι η φωτογράφηση των οδηγών του WRC που θα γίνει στον Παρθενώνα λίγες ώρες πριν την εκκίνηση του αγώνα κάτω από την Ακρόπολη, το απόγευμα της Πέμπτης 16/06, όπως είπε η Αλυτάρχης Ανίτα Πασαλή.
Σε αγωνιστικό επίπεδο, η φετινή καινοτομία του αγώνα είναι η διοργάνωση νυχτερινής Ειδικής Διαδρομής, το βράδυ του Σαββάτου 18/06 κοντά στο Λουτράκι, που αποτελεί το κέντρο του αγώνα και φέτος.
Ο σχεδιασμός του Ράλι Ακρόπολις 2011 είναι παρόμοιος εκείνου του 2009, καθώς η πρώτη μέρα στέλνει τους αγωνιζόμενους σε κλασσικές Ειδικές της Βοιωτίας και Φθιώτιδας (με τη διαφορά ότι το απομακρυσμένο Service θα γίνει στα Καμμένα Βούρλα), η δεύτερη μέρα στη Βορειοανατολική Πελοπόννησο και η τρίτη μέρα περιμετρικά του Λουτρακίου.
auto.in.gr