Tuning

21/5/10

Το νέο Peugeot 308 GTi

Το νέο Peugeot 308 GTi

Peugeot,308,GTi
Την έκδοση GT του μικρομεσαίου 308 έρχεται να πλαισιώσει ιδανικά η αντίστοιχη GTi, η οποία κινείται από τον γνωστό 1.600άρη THP κινητήρα της εταιρείας, που για την περίσταση αποδίδει 200 ίππους.
 
Πρόκειται για το ίδιο μηχανικό σύνολο που θα κινεί τόσο το κουπέ RCZ των Γάλλων, όσο και το επερχόμενο DS3 Racing της αδελφής Citroen. Ο εν λόγω κινητήρας είναι εφοδιασμένος με υπερτροφοδότη υψηλής πίεσης (τεχνολογίας Twin Scroll), σε συνδυασμό με άμεσο ψεκασμό και σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων. Όλα τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση της ισχύος από τους 175 στους 200 ίππους, με τη ροπή στρέψης να αγγίζει πλέον τα 28 χλγμ. Ο 1.600άρης συνδυάζεται ασφαλώς με το γνωστό χειροκίνητο 6τάχυτο κιβώτιο της εταιρείας προσφέροντας επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 7,7 δλ. και μέση κατανάλωση 6,9 λιτ./100 χλμ., σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία που δίνει στη δημοσιότητα η ίδια η Peugeot. Για την ηχητική… αναβάθμιση του συνόλου, φροντίζει ένα βελτιωμένο σύστημα εξαγωγής, αντίστοιχο με εκείνο που εφοδιάζει το RCZ. Στα υπόλοιπα μηχανικά μέρη ξεχωρίζουν οι επεμβάσεις-ενισχύσεις στη στήριξη των συνδέσμων των εμπρός γονάτων, οι παχύτερες κατά 2 χλστ. αντιστρεπτικές δοκοί, καθώς και οι σφικτότερες ρυθμίσεις ελατηρίων/αμορτισέρ.
 
Εξωτερικά, οι διαφοροποιήσεις σε σχέση με τα μικρότερα αδέλφια της γκάμας είναι ιδιαίτερα περιορισμένες. Σημεία αναφοράς εδώ, τα λογότυπα «GTi», ο χαμηλότερος πίσω προφυλακτήρας, που κοσμείται από έναν επιθετικό σε μορφή διαχύτη αέρα, καθώς και ελαφρά διαφοροποιημένος εμπρός προφυλακτήρας στο κάτω μέρος του. Στο εσωτερικό τέλος οι αλλαγές αφορούν τις επενδύσεις σε επιλογέα και τιμόνι.

Πηγη  4troxoi.gr
Αντιδράσεις:

Εξατμισεις αυτοκινητων

ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ