Tuning

18/6/10

Μάσα: "Μου έκλεισε την πόρτα ο Σουμάχερ"

   Ένας από τους αγώνες που θα ήθελε να ξεχάσει ο Φελίπε Μάσα, το συντομότερο δυνατόν, είναι αυτός του Καναδά. Ο Βραζιλιάνος τόνισε ότι η βασική αιτία που δεν πλασαρίστηκε στους βαθμούς ήταν η επαφή του με τον άλλοτε teammate του, Μίκαελ Σουμάχερ.
Ο αγώνας στο Μόντρεαλ ξεκίνησε στραβά για το Φελίπε Μάσα, με το ατύχημά που είχε με το Βιταντόνιο Λιούτσι και τελείωσε με ακόμα πιο απογοητευτικό τρόπο, μετά την επαφή που είχε με το Μίκαελ Σουμάχερ, καθώς ο πιλότος της Ferrari τερμάτισε 15ος.

"Ήταν ένα άσχημο Σαββατοκύριακο, ειδικά αν σκεφτείτε ότι είχα ένα πολύ καλό μονοθέσιο και αναμενόταν να πάρω σημαντικούς βαθμούς. Αλλά, βρέθηκα ανάμεσα των Μπάτον και Λιούτσι και παγιδεύτηκα σε ατύχημα, κάτι το οποίο μολυ στέρησε την ευκαιρία για καθαρό αγώνα και ανταγωνιστικό αποτέλεσμα", είπε αρχικά ο Μάσα στην επίσημη ιστοσελίδα της Ferrari, ενώ στη συνέχεια αναφέρθηκε στην επαφή που είχε με το Μίκαελ Σουμάχερ.

"Παρόλο την ατυχία, ήμουν κοντά για να πάρω βαθμούς. Ήμουν δέκατος, αλλά ο Μίκαελ, ο οποίος ήταν μπροστά μου ήταν πολύ πιο αργός, ίσως τρία δευτερόλεπτα και ο Μπουεμί που ήταν μπροστά ήταν αργός αυτός και αυτός, οπότε είχα την ευκαιρία να τερματίσω όγδοος. Όμως, τότε ήρθε το πρόβλημα με τον Μίκαελ. Μου έκλεισε την πόρτα. Φρέναρε προς τα δεξιά κατευθύνθηκε προς τα αριστερά, που ήμουν εγώ. Δεν υπήρχε κάτι που να μπορούσα να κάνω, καθώς ήδη ήμουν στο όριο του φρεναρίσματος μου και όταν έπεσε πάνω μου μού έσπασε το μπροστινό φτερό".

Αυτό το ατυχές περιστατικό δεν εμποδίζει το Μάσα να ελπίζει σε καλύτερο αποτέλεσμα στη Βαλένια αφού όπως πιστεύει ο πιλότος της Scuderia:

"Από τη θετική πλευρά, το μονοθέσιο ήταν πολύ πιο ανταγωνιστικό στον Καναδά από την Τουρκία. κάτι το οποίο αποτελεί καλή βάση, για το πώς θα πάμε στη Βαλένθια στον επόμενο αγώνα. Δεν προσφέρει συναρπαστικούς αγώνες, αλλά εγώ απολαμβάνω την πίστα, καθώς το 2008 ήταν η μοναδική φορά που έτρεξα εκεί και κέρδισα – ήταν ένας από τους αγώνες που έλλειψε μετά το ατύχημά μου".


To συμβάν των δύο πιλότων:





πηγη''auto24.gr''

Εξατμισεις αυτοκινητων

ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ