Tuning

20/7/10

Η Citroen υπέγραψε τους S. Loeb και S. Ogier για το 2011

Οι Sebastien Loeb και Sebastien Ogier θα είναι οι δύο εργοστασιακοί οδηγοί της Citroen στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι του 2011, όπως ανακοίνωσε η γαλλική εταιρεία. Ο S. Ogier απέρριψε την πρόταση της Ford, υπέγραψε τριετές συμβόλαιο με τη Citroen και από το νέο έτος θα αντικαταστήσει τον Dani Sordo.

Ο Dani Sordo θα παραμείνει οδηγός της Citroen, αλλά δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο αν θα οδηγεί στη Citroen Junior ή αν θα γίνει ειδική συμφωνία για τρίτο εργοστασιακό Citroen DS3 WRC. Στη Citroen Junior, παράλληλα, αναμένεται να δεσμευτεί και για το 2011 ο Kimi Raikkonen.

Ο S. Loeb, στο μεταξύ, θα μείνει στην ομάδα το 2011 για ενδέκατο διαδοχικό χρόνο και, αν φτάσει φέτος στη διαφαινόμενη κατάκτηση του τίτλου, το 2011 θα διεκδικήσει με τη Citroen το όγδοο πρωτάθλημα της καριέρας του.

"Το συμβόλαιό μου με τη Citroen μου επέτρεπε να σταματήσω στο τέλος της φετινής χρονιάς", είπε ο Sebastien Loeb. "Όμως τα κίνητρά μου και η επιθυμία μου να κερδίζω είναι δυνατά όσο ποτέ. Το 2011 θα διανύσω την ενδέκατη χρονιά μου με τα χρώματα της Citroen.

Πιστεύω ότι το πρωτάθλημα θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον, καθώς η άφιξη της νέας γενιάς αυτοκινήτων θα κατανείμει εκ νέου την τράπουλα μεταξύ των κατασκευαστών. Δεν είναι μυστικό ότι δουλεύουμε ήδη πυρετωδώς στο νέο DS3 WRC και ανυπομονώ να δω πως συγκρίνεται με τον ανταγωνισμό".

Μιλώντας για την απόφασή του να μείνει στη Citroen, o Sebastien Ogier τόνισε: "Θέλω να ευχαριστήσω τη Citroen που ανανέωσε την εμπιστοσύνη της σε μένα – πόσο μάλλον για τρία χρόνια. Έκανα το ντεμπούτο μου στο WRC μαζί της και πάντοτε έλεγα ότι προτεραιότητά μου ήταν να μείνω μαζί της.

Με ενθουσιάζει η ιδέα να οδηγήσω τη νέα γενιά των αυτοκινήτων και να υπερασπιστώ τα χρώματα της ομάδας στο κορυφαίο επίπεδο". Ο Γάλλος οδηγός θα κάνει το ντεμπούτο του με την εργοστασιακή Citroen στο προσεχές Ράλι Φινλανδίας (29-31/7), στη θέση του D. Sordo.
auto.in.gr

Εξατμισεις αυτοκινητων

ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ