Tuning

21/2/11

F1 2011, Δοκιμές Βαρκελώνης, 1η μέρα: Πρώτος χρόνος του Sebastian Vettel


 Ο Sebastian Vettel άνοιξε με τον ταχύτερο χρόνο το τρίτο φετινό τετραήμερο των χειμερινών δοκιμών της Formula 1, στη Βαρκελώνη της Ισπανίας. Ο χρόνος του πρωταθλητή και της Red Bull RB7 ήταν 1,1 δευτ. ταχύτερος από τον δεύτερο Fernando Alonso, με τη Ferrari F150th Italia.

Όπως ίσως προϊδεάζει και η μεγάλη διαφορά στην κορυφή, οι χρόνοι δεν σημαίνουν και πολλά. Οι περισσότεροι οδηγοί, του F. Alonso συμπεριλαμβανομένου, έκαναν τον ταχύτερο γύρο τους νωρίς το μεσημέρι, αμέσως μόλις άρχισε η πίστα να στεγνώνει από την καταρρακτώδη βροχή της προηγούμενης μέρας.

Έκτοτε αυτοί οι οδηγοί ασχολήθηκαν με συστοιχίες γύρων με πολλά καύσιμα, για την κατανόηση των ελαστικών – ενώ, αντίθετα, ο S. Vettel πέτυχε τον ταχύτερο γύρο του εννιά λεπτά πριν το τέλος, όταν η πίστα ήταν εντελώς στεγνή και η ιδανική γραμμή είχε στρωθεί με αρκετή γόμα.

Εκτός από τον πρώτο χρόνο, για πρώτη φορά φέτος η πρωταθλήτρια αντιμετώπισε και ορισμένα μικρά προβλήματα αξιοπιστίας του μονοθεσίου, που το καθήλωσαν για αρκετή ώρα στο γκαράζ. "Είχαμε ένα μεγάλο διάλειμμα, μεγαλύτερο από όσο περιμέναμε, αλλά τι να πω;", δήλωσε ο Sebastian Vettel.

"Δεν ήταν μεγάλο πρόβλημα. Δεν έσπασε τίποτα, αλλά στις δοκιμές αν νομίζεις ότι υπάρχει ένα πρόβλημα το αναζητείς πριν εμφανιστεί. Πάντως τα παιδιά δούλεψαν σκληρά και έκαναν το καλύτερο. Στο τέλος βγήκαμε στην πίστα, όχι όσο θα θέλαμε, αλλά υπάρχει πάντα και η αυριανή μέρα".

Μηχανικά προβλήματα, επίσης, αντιμετώπισε και πάλι η Williams (που χρειάστηκε προληπτικά να αλλάξει κινητήρα), αλλά και η Force India που συμπλήρωσε μόνο 26 γύρους, με τον Paul di Resta. Το ίδιο συνέβη και με το σύστημα KERS της Renault GP.

Η Mercedes W02, στα χέρια του Michael Schumacher, συμπλήρωσε στο μεταξύ χωρίς πρόβλημα μια πλήρη προσομοίωση αγώνα. "Είχαμε μια καλή μέρα και αναμφίβολα είναι ικανοποιητικό ότι συμπληρώσαμε μια πλήρη προσομοίωση αγώνα χωρίς προβλήματα", είπε ο Γερμανός.

Ωστόσο, συμπλήρωσε: "Ο στόχος είναι ο ίδιος με εκείνον της προηγούμενης εβδομάδας: Να ανεβαίνουμε στο βάθρο και, αν όλα πάνε καλά, να κερδίσουμε κι έναν αγώνα φέτος. Αυτό είναι ίσως το μέγιστο για το οποίο μπορούμε να μιλάμε.

Αλλά είναι πολύ δύσκολο να κρίνουμε την απόδοσή μας προς το παρόν απέναντι στους άλλους, διότι θα βελτιώσουμε το μονοθέσιο λίγο ακόμα μέχρι τον αγώνα του Μπαχρέιν. Αλλά πόσο θα το βελτιώσουμε, σε σχέση με τους άλλους, παραμένει ερωτηματικό".

Σχετικά με την ανταγωνιστικότητα των ομάδων, ο Nick Heidfeld (αντικαταστάτης του Robert Kubica στη Renault) τόνισε: "Ειλικρινά, νομίζω ότι όλοι είμαστε στο σκοτάδι προς το παρόν. Προσπαθούμε να κάνουμε τις προσομοιώσεις μας, αλλά είναι δύσκολο. Πιστεύουμε, όπως και οι περισσότεροι, ότι η Red Bull είναι πολύ, πολύ δυνατή".

F1 2011 – ΔΟΚΙΜΕΣ ΒΑΡΚΕΛΩΝΗΣ
ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ
1. Vettel (RBR) 1:24.374 – 37 γύροι
2. Alonso (Ferrari) +1.111 - 101 γύροι
3. Alguersuari (STR) +1.264 - 57 γύροι
4. Kobayashi (Sauber) +1.267 - 78 γύροι
5. Button (McLaren) +1.991 - 77 γύροι
6. Di Resta (Force India) +2.201 - 26 γύροι
7. Barrichello (Williams) +2.538 - 52 γύροι
8. Schumacher (Mercedes) +3.138 - 90 γύροι
9. Karthikeyan (Hispania) +4.019 - 116 γύροι
10. Kovalainen (Lotus) +5.691 - 54 γύροι
11. D’Ambrosio (Virgin) +6.576 - 116 γύροι
12. Petrov (Renault) +10.800 - 20 γύροι
13. Heidfeld (Renault) +19.950 - 27 γύροι

auto.in.gr
Αντιδράσεις:

Εξατμισεις αυτοκινητων

ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ