Tuning

21/2/11

F1 2011, Δοκιμές Βαρκελώνης, 2η μέρα: Παρέμεινε στην κορυφή ο S. Vettel

 Σε μια άκρως αεροδυναμική πίστα σαν της Βαρκελώνης, η νέα Red Bull RB7 άρχισε να αποκαλύπτει τις σχεδιαστικές της αρετές: Ο Sebastian Vettel προχώρησε σε μια σειρά προσομοιώσεων δοκιμών κατάταξης και πέτυχε τον πρώτο χρόνο, κατά τη διάρκεια της δεύτερης ημέρας των χειμερινών δοκιμών στην καταλανική πίστα.

Πριν δώσει το μονοθέσιο στον Mark Webber για τις επόμενες δύο ημέρες, ο πρωταθλητής κατάφερε να συμπληρώσει 104 γύρους – παρότι η RB7 παρουσίασε το πρώτο της σχετικά ανησυχητικό μηχανικό πρόβλημα αυτό το χειμώνα, κατά τη διάρκεια προσομοίωσης αγώνα, και έμεινε για αρκετή ώρα στο γκαράζ της ομάδας.

Αυτή τη φορά το δεύτερο χρόνο πέτυχε ο Jaime Alguersuari της Toro Rosso, ενώ ο Fernando Alonso ήταν τρίτος, σχεδόν επτά δέκατα μακριά. Όπως και η RBR, έτσι και η Ferrari αντιμετώπισε μηχανικά προβλήματα (ένα στο ηλεκτρικό σύστημα και ένα αδιευκρίνιστο) κι έτσι ο Ισπανός δεν κατάφερε να πετύχει το στόχο των 100 γύρων.

Προβλήματα παρουσίασε και η νέα McLaren MP4/26, στο υδραυλικό της σύστημα, με αποτέλεσμα ο Jenson Button να κάνει μόνο 54 γύρους. Αντίθετα η Williams, που είχε σχεδόν σε όλες από τις οκτώ προηγούμενες ημέρες δοκιμών μηχανικά προβλήματα, σήμερα κατάφερε να συμπληρώσει 118 γύρους με τους Rubens Barrichello – και μάλιστα να κάνει ανταγωνιστικούς χρόνους και σε απόλυτη ταχύτητα και στις συστοιχίες γύρων.

Σήμερα έκανε το ντεμπούτο του με την Hispania o Tonio Liuzzi, ο οποίος φαντάζει ως το φαβορί για να κερδίσει την τελευταία κενή θέση της F1 για το 2011. Ο Ιταλός έκανε 70 γύρους και, με την περσινή Hispania, ήταν ταχύτερος της Virgin του Timo Glock.

F1 2011 – ΧΕΙΜΕΡΙΝΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ - ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ

1. Vettel (RBR) 1:23.315 – 104 γύροι
2. Alguersuari (STR) +0.204 - 97 γύροι
3. Alonso (Ferrari) +0.663 - 90 γύροι
4. Barrichello (Williams) +0.693 - 118 γύροι
5. Heidfeld (Renault) +0.927 - 41 γύροι
6. Kobayashi (Sauber) +0.928 - 125 γύροι
7. Rosberg (Mercedes) +1.415 - 131 γύροι
8. Button (McLaren) +1.608 - 54 γύροι
9. Di Resta (Force India) +1.879 - 80 γύροι
10. Kovalainen (Lotus) +3.106 - 58 γύροι
11. Petrov (Renault) +3.569 - 61 γύροι
12. Liuzzi (HRT) +3.729 - 70 γύροι
13. Glock (Virgin) +3.927 - 66 γύροι
14. Teixeira (Lotus) +8.269 - 26 γύροι
auto.in.gr
Αντιδράσεις:

Εξατμισεις αυτοκινητων

ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ