Tuning

10/2/11

F1 2011: Η Virgin αποκάλυψε το μονοθέσιο MVR-02

Η Virgin, η οποία θα αγωνίζεται στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1 με ρωσική σημαία χάρη στη συνεργασία της με την αυτοκινητοβιομηχανία Marussia, παρουσίασε το νέο της μονοθέσιο MVR-02 – με το οποίο φιλοδοξεί να προσεγγίσει την απόδοση των μέσης δυναμικής καθιερωμένων ομάδων του σπορ.

Η παρουσίαση έγινε από τους οδηγούς, Timo Glock και Jerome d’ Ambrosio, στα studios του τηλεοπτικού δικτύου BBC στο Λονδίνο. Το νέο μονοθέσιο θα κάνει τα παρθενικά του χιλιόμετρα στις επόμενες δοκιμές της Formula 1, που ξεκινούν την Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011 στη Jerez της Ισπανίας.

Όπως και το περσινό μονοθέσιο της ομάδας του Richard Branson, έτσι και το φετινό έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά με την χρήση της τεχνολογίας Computational Fluid Dynamics (CFD), χωρίς τη χρήση αεροσήραγγας. Η Virgin είναι η μοναδική ομάδα που έχει κάνει αυτή την επιλογή.

Ο επικεφαλής σχεδιαστής της ομάδας, Nick Wirth, δήλωσε: "Κάναμε πάρα πολλή δουλειά εξέλιξης για να φτάσουμε την απόδοση των άλλων. Το πίσω μέρος του μονοθεσίου υπόκειται στους νέους κανονισμούς και καταφέραμε να βελτιώσουμε την αεροδυναμική του απόδοση. Από κάθε άποψη, αυτό το μονοθέσιο είναι ταχύτερο και καλύτερο από το περσινό.

Πέρσι η επιλογή του CFD απέδωσε πολύ καλά. Πετύχαμε τους στόχους που προβλέψαμε. Αυτό που μας προβλημάτισε ήταν η αξιοπιστία του υδραυλικού συστήματος και του κιβωτίου ταχυτήτων, συνεπώς αυτός είναι ένας τομέας που εστιάσαμε για το 2011. Δοκιμάσαμε το νέο μας υδραυλικό σύστημα στις δοκιμές του Abu Dhabi – είμαστε πολύ καλύτερα προετοιμασμένοι φέτος".

Τέλος, η Virgin αποφάσισε να μην χρησιμοποιήσει το σύστημα KERS στη MVR-02, καθώς εκτίμησε ότι στο σημερινό επίπεδο που βρίσκεται η ομάδα τα κέρδη που θα προσέφερε αυτή η τεχνολογία δεν είναι αρκετά υψηλά. "Το KERS είναι ιδιαίτερα ακριβό και βαρύ – προσφέρει κέρδος τριών δεκάτων του δευτερολέπτου, όμως εμείς αναζητούμε τρία δευτερόλεπτα", κατέληξε ο Nick Wirth.
auto.in.gr
Αντιδράσεις:

Εξατμισεις αυτοκινητων

ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ