Tuning

11/4/11

Πάτησε πίστα η Ducati του MotoGP 2012

Η Ducati GP12, η πρώτη μοτοσικλέτα της ιταλικής εταιρείας που δημιουργείται στις προδιαγραφές του Valentino Rossi, έκανε τα παρθενικά της χιλιόμετρα στην πίστα της Jerez στα χέρια του Ιταλού και του Nicky Hayden, έντεκα μήνες πριν το ντεμπούτο της στο MotoGP του 2012.

Το κυριότερο χαρακτηριστικό της νέας μοτοσικλέτας του εργοστασίου της Μπολόνιας είναι φυσικά ο νέος κινητήρας, διότι το MotoGP θα επιστρέψει στα 1.000 κ.εκ. την επόμενη αγωνιστική χρονιά (από τα 800 κ.εκ. που είναι σήμερα).

Την πρώτη ημέρα των δοκιμών ο V. Rossi συμπλήρωσε 50 γύρους στην ισπανική πίστα με τη νέα GP12 και την επόμενη ο Nicky Hayden 61 γύρους – παρότι ο Αμερικανός έχασε όλο το πρωί, λόγω άστατων καιρικών συνθηκών.

Μετά την πρώτη του ημέρα με τη μοτοσικλέτα, ο Valentino Rossi δεν αποκάλυψε πολλά: "Είμαι χαρούμενος. Μου αρέσει η GP12. Είναι πιο διασκεδαστική στην οδήγηση. Την είχαμε για πρώτη φορά στην πίστα και είχαμε λίγη δουλειά να κάνουμε, αλλά ο κινητήρας είναι καλύτερος.

Είναι η μοτοσικλέτα που θα έχουμε του χρόνου, συνεπώς ήταν πολύ σημαντικό –κι επίσης πολύ καλό- να είμαστε από τους πρώτους που τη βγάζουμε στην πίστα", δήλωσε ο Ιταλός.

Ο Nicky Hayden δεν έδωσε περισσότερα στοιχεία: "Όταν ξύπνησα ο ουρανός ήταν γκρίζος και η πίστα βρεγμένη. Απογοητεύτηκα, διότι δεν είχε νόημα να δοκιμάσουμε οτιδήποτε σε αυτές τις συνθήκες. Η κατάσταση αργότερα βελτιώθηκε. Δεν μπορούσα να περιμένω να οδηγήσω, αλλά άξιζε η αναμονή", είπε ο "Kentucky Kid".

"Είναι τιμή να συμμετέχω στην πρώτη δοκιμή της GP12, διότι δεν οδηγείς συχνά για πρώτη φορά μια μοτοσικλέτα στην πίστα. Όλα πήγαν καλά, δεν είχαμε το παραμικρό πρόβλημα. Ο κινητήρας είναι καλός στη χρήση και διασκέδασα οδηγώντας τη μοτοσικλέτα. Ελπίζω να έδωσα ορισμένες χρήσιμες πληροφορίες στον Filippo και τα παιδιά", κατέληξε.

Τέλος, ο διευθυντής της ομάδας και μηχαλολογικός εγκέφαλος πίσω από τη δημιουργία της GP12, Filippo Preziosi, συμπλήρωσε: "Επιλέξαμε τους εργοστασιακούς αναβάτες μας να δοκιμάσουν τη μοτοσικλέτα, διότι πιστεύουμε ότι οι πληροφορίες που θα μας δώσουν είναι απαραίτητες ώστε να ακολουθήσουμε το σωστό δρόμο στο αρχικό στάδιο της εξέλιξής της. Η δυνατότητα να δουλεύεις με τον Vale για μια ολόκληρη μέρα είναι περισσότερο από όσο μπορεί να ζητήσει ένας τεχνικός.

Συγκεντρώσαμε πολλά δεδομένα και θα τα μεταφράσουμε σε περαιτέρω εξέλιξη της νέας μοτοσικλέτας. Το σημαντικό είναι ότι οι τεχνικές επιλογές που έγιναν για τη GP12 στο αρχικό στάδιο της δημιουργίας της, το 2010 –αναφέρομαι κυρίως στον κινητήρα που παραμένει big-bang, καθώς και στο πίσω μέρος- εκγρίθηκαν από τον Valentino.

Αυτό μας δίνει μεγάλη ικανοποίηση και είμαστε αισιόδοξοι για τη δουλειά που μας απομένει. Γνωρίζουμε ότι οι ανταγωνιστές μας επίσης δουλεύουν σκληρά για την εξέλιξη των μοτοσικλετών του 2012, αλλά αυτό απλώς κάνει την πρόκληση καλύτερη".

Πέραν της εξέλιξης της GP12, ο δοκιμαστής Franco Battaini εργαζόταν παράλληλα με τη φετινή Ducati GP11 – συγκεκριμένα στους τομείς της ηλεκτρονικής και της ρύθμισης του πλαισίου.
auto.in.gr

Αντιδράσεις:

Εξατμισεις αυτοκινητων

ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ