Tuning

30/4/11

MotoGP Πορτογαλίας 2011, ΕΔ1-2: Κυριαρχία του Marco Simoncelli

Ο Marco Simoncelli, αναβάτης της "δορυφορικής" Gresini Honda, σημείωσε τον ταχύτερο γύρο και στις δύο περιόδους ελεύθερων δοκιμών που άνοιξαν την αυλαία του 3ου φετινού αγώνα του MotoGP, στο Estoril της Πορτογαλίας.

Η Honda RC212V του Ιταλού έχει ακριβώς τις ίδιες προδιαγραφές με τις τρεις εργοστασιακές μοτοσικλέτες της Repsol Honda. Παρόλα αυτά, στη δεύτερη θέση βρέθηκε -με διαφορά μόλις 61 χιλιοστών του δευτερολέπτου- ο Jorge Lorenzo με τη Yamaha M1, καθώς το Estoril ταιριάζει τόσο στον ίδιο όσο και στην ιαπωνική μοτοσικλέτα, όπως έχει αποδείξει με τις νίκες του τα τρία τελευταία χρόνια.

Ο Ισπανός ήταν μόλις τρία χιλιοστά ταχύτερος της πρώτης Honda του HRC, εκείνης του Dani Pedrosa, την ώρα που ο Casey Stoner μοιράστηκε την 4η θέση πετυχαίνοντας πανομοιότυπο χρόνο με τον Valentino Rossi της Ducati. Και οι δύο, όμως, ήταν σχεδόν μισό δευτερόλεπτο μακριά από την κορυφή.

Στη δεύτερη περίοδο ο Marco Simoncelli είχε μια ανώδυνη πτώση, ενώ είχε σημειώσει ήδη τον ταχύτερο γύρο της ημέρας. Το μοναδικό άλλο απρόοπτο ήταν η πτώση του Ben Spies (Yamaha) στην πρώτη περίοδο, επίσης χωρίς σοβαρές συνέπειες.

Τέλος, στο Estoril επέστρεψε στη δράση και ο Alvaro Bautista της Suzuki, ο οποίος έσπασε το πόδι του στο Κατάρ και υπεβλήθη σε χειρουργική επέμβαση. Ο Ισπανός προσπάθησε να προσαρμοστεί και, φυσιολογικά, έμεινε δυόμισι δευτερόλεπτα μακριά από την κορυφή.

MOTOGP ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ 2011
ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1
1. Simoncelli (Gresini Honda) 1:38.032
2. Stoner (Honda) 1:38.241 +0.209
3. Pedrosa (Honda) 1:38.259 +0.227
4. Lorenzo (Yamaha) 1:38.413 +0.381
5. Rossi (Ducati) 1:38.569 +0.537
6. Dovizioso (Honda) 1:38.781 +0.749
7. Edwards (Tech3 Yamaha) 1:38.862 +0.830
8. Spies (Yamaha) 1:38.895 +0.863
9. Barbera (Aspar Ducati) 1:39.042 +1.010
10. De Puniet (Pramac Ducati) 1:39.779 +1.747
11. Capirossi (Pramac Ducati) 1:39.848 +1.816
12. Aoyama (Gresini Honda) 1:39.856 +1.824
13. Crutchlow (Tech3 Yamaha) 1:40.129 +2.097
14. Hayden (Ducati) 1:40.199 +2.167
15. Elias (LCR Honda) 1:40.407 +2.375
16. Abraham (Cardion Ducati) 1:40.469 +2.437
17. Bautista (Suzuki) 1:41.034 +3.002

ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2

1. Simoncelli (Gresini Honda) 1:37.663
2. Lorenzo (Yamaha) 1:37.724 +0.061
3. Pedrosa (Honda) 1:37.727 +0.064
4. Rossi (Ducati) 1:38.102 +0.439
5. Stoner (Honda) 1:38.102 +0.439
6. Edwards (Tech3 Yamaha) 1:38.203 +0.540
7. Abraham (Cardion Ducati) 1:38.473 +0.810
8. Spies (Yamaha) 1:38.563 +0.900
9. Hayden (Ducati) 1:38.596 +0.933
10. Barbera (Aspar Ducati) 1:38.611 +0.948
11. Aoyama (Gresini Honda) 1:38.645 +0.982
12. Dovizioso (Honda) 1:38.658 +0.995
13. Crutchlow (Tech3 Yamaha) 1:38.760 +1.097
14. Elias (LCR Honda) 1:38.912 +1.249
15. Capirossi (Pramac Ducati) 1:39.021 +1.358
16. De Puniet (Pramac Ducati) 1:39.137 +1.474
17. Bautista (Suzuki) 1:40.173 +2.510
auto.in.gr

Αντιδράσεις:

Εξατμισεις αυτοκινητων

ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ