Tuning

27/9/11

Επίσημα το Honda CBR 1000RR 2012

Ανανεωμένο σε μικρούς αλλά σημαντικούς τομείς

Δεν ήταν λίγοι αυτοί που πίστευαν ότι μια από τις δραστικές αλλαγές στο CBR 1000RR θα αφορούσε στην τοποθέτηση συστήματος ride-by-wire στο γκάζι, ωστόσο, η μόνη αλλαγή που έχει κάποια σχέση με τον κινητήρα έχει να κάνει με τη βελτίωση του συστήματος ψεκασμού.

Ο περιφερειακός εξοπλισμός (ιδίως οι αναρτήσεις) και οι τομείς στους οποίους οι Ιάπωνες θεώρησαν ότι το CBR χρήζει βελτίωσης συγκεντρώνουν τις περισσότερες αλλαγές. Το CBR 1000RR, λοιπόν, αποκτά νέες αναρτήσεις και ζάντες και ανανεώνεται στους τομείς του σχεδιασμού, της εργονομίας, του ηλεκτρονικού ψεκασμού και των φρένων. Αναλυτικότερα, οι αλλαγές έχουν ως εξής:

• Νέο αμορτισέρ πίσω. Το ολοκαίνουργιο και πατενταρισμένο αμορτισέρ φέρει την υπογραφή της Showa και διαθέτει, μεταξύ άλλων, και εσωτερικό κύλινδρο, ο οποίος έχει ως αποτέλεσμα καλύτερη και πιο ελεγχόμενη απόσβεση των ανωμαλιών.

• Νέο είναι και το πιρούνι, επίσης από τη Showa. Ακολουθεί τη νέα τεχνολογία Big Piston και έχει ως αποτέλεσμα τη μεγαλύτερη ακρίβεια, την ομαλότερη απόσβεση, τον καλύτερο έλεγχο και τη βελτιωμένη πληροφόρηση.

• Οι νέες ζάντες είναι κατασκευασμένες από αλουμίνιο και προσφέρουν μεγαλύτερη στιβαρότητα.

• Το επανασχεδιασμένο φέρινγκ προστατεύει αποτελεσματικότερα τον αναβάτη, ενώ παράλληλα ευνοεί την εισροή αέρα για την ψύξη του κινητήρα. Βελτιωμένη είναι και η αεροδυναμική, χάρη στο νέο spoiler.

• Ο νέος πίνακας οργάνων έχει γίνει πιο εργονομικός, διαθέτοντας πολλές χρήσιμες ενδείξεις.

• Το αναθεωρημένο σύστημα ηλεκτρονικού ψεκασμού χαρίζει περισσότερο γραμμικές αντιδράσεις στο CBR 1000RR, ειδικά στα μικρά ανοίγματα του γκαζιού.

• Το προαιρετικό C-ABS δέχτηκε κάποιες μικροαλλαγές, ώστε να αποκτήσει ένα περισσότερο sport προφίλ, ειδικά στο πίσω φρένο.

• Νέοι είναι και οι χρωματισμοί σε κόκκινο και σε τριχρωμία λευκό-μπλε-κόκκινο.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ανανεωμένου Honda CBR 1000RR έχουν ως εξής:

Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 16Β
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 999,8
Διάμετρος x Διαδρομή: 76 x 55,1
Λόγος συμπίεσης: 12,3:1
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 175,5/12.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 11,4/8.500
Τροφοδοσία: Ηλ. Ψεκασμός
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα): 17,7
Μήκος (χλστ.): 2.077
Πλάτος (χλστ.): 826
Μεταξόνιο (χλστ.): 1.407
Ύψος σέλας (χλστ.): 820
Βάρος (κιλά, γεμάτο): 200
Ανάρτηση εμπρός: Ανεστρ. πιρούνι big fork 43 χλστ., πλήρες ρυθμίσεων
Διαδρομή (χλστ.): 120
Ανάρτηση πίσω: Μονό αμορτισέρ, πλήρες ρυθμίσεων
Διαδρομή (χλστ.): 62
Φρένο εμπρός: 2Δ/320, τετραπίστονες δαγκάνες (C-ABS)
Φρένο πίσω: Δ/220, μονοπίστονη δαγκάνα

Πηγή: mototriti.gr
Αντιδράσεις:

Εξατμισεις αυτοκινητων

ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ