Tuning

6/10/11

Για πάντα στη McLaren ο Jenson Button!

Ο Jenson Button θα παραμείνει οδηγός της McLaren στη Formula 1 για αρκετά ακόμη χρόνια. Η αγγλική ομάδα επιβεβαίωσε την είδηση της ανανέωσης του συμβολαίου της με τον πρωταθλητή του 2009, χωρίς όμως να διευκρινίσει ακριβώς τον χρονικό ορίζοντα της συμφωνίας τους.

Τους τελευταίους μήνες είχε αναπτυχθεί φημολογία περί ενδιαφέροντος της Ferrari για τον Άγγλο, όμως ο τελευταίος τις είχε διαψεύσει. Μάλιστα, τόσο ο Jenson Button όσο και η McLaren, αυτούς τους μήνες, εξέφραζαν την επιθυμία ανανέωσης του συμβολαίου τους.

Μιλώντας για τη νέα συμφωνία, ο J. Button είπε: "Σε καμία άλλη ομάδα δεν αισθανόμουν σαν στο σπίτι μου, όπως με τη Vodafone McLaren Mercedes. Έχω κερδίσει τέσσερις από τις σπουδαιότερες νίκες της ζωής μου εδώ, είμαι δεύτερος στο πρωτάθλημα και αισθάνομαι ότι οδηγώ καλύτερα από ποτέ.

Όλα αυτά μπορείς να τα πετύχεις με τη σωστή υποστήριξη και ειλικρινά πιστεύω ότι το πάθος και η αποφασιστικότητα για τη νίκη είναι ισχυρότερα στη McLaren παρά σε οποιαδήποτε άλλη ομάδα.

Για έναν οδηγό, αυτά είναι πολύ ισχυρά συναισθήματα και ενίσχυσαν την επιθυμία του να δεσμεύσω μακροχρόνια το μέλλον μου σε αυτή την ομάδα. Δεν έχω κρύψει τη φιλοδοξία μου να συνεχίσω να κερδίζω αγώνες και πρωταθλήματα και πιστεύω απόλυτα ότι αυτό είναι το μέρος που πρέπει να βρίσκομαι για να πετύχω αυτούς τους στόχους", κατέληξε.

Ο διευθυντής της ομάδας, Martin Whitmarsh, συμπλήρωσε: "Ο Jenson είναι σπουδαίος οδηγός και σπουδαίος άνθρωπος. Για την ακρίβεια, μπορώ να πω ότι είναι ένας από τους πιο ικανούς που είχαμε ποτέ, ένας από αυτούς που χαίρουν του μεγαλύτερου σεβασμού.

Συνεπώς, είμαι απολύτως ενθουσιασμένος που θα συνεχίσει να εργάζεται μαζί μας στο μέλλον. Είναι ένα σημαντικό κομμάτι αυτού του οργανισμού και είμαι περήφανος που είμαι ο διευθυντής του. Είμαι βέβαιος ότι τώρα θα χτίσει πάνω στην επιτυχία που είχε ήδη μαζί μας και θα γίνει ακόμα πιο επιτυχημένος τα επόμενα χρόνια".
auto.in.gr

Εξατμισεις αυτοκινητων

ΕΞΑΤΜΙΣΕΙΣ-ΚΑΤΑΛΥΤΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ