Με τεχνολογία ελαφρού βάρους, ρυθμιζόμενα
αεροδυναμικά εξαρτήματα, αυξημένο κυβισμό και τεχνολογία ανάρτησης που
συμβαδίζει με τις απαιτήσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, η BMW M3 GTS
φιλοδοξεί να καταλάβει κορυφαία θέση μεταξύ των αυτοκινήτων υψηλών
επιδόσεων που προορίζονται για τους αγώνες Clubsport. Το βάρος της χωρίς
φορτίο είναι κάτω από τα 1500 κιλά, το ελαφρύ αμάξωμά της φέρει ειδικές
βάσεις για ζώνες ασφαλείας έξι σημείων, ενώ φυσικά διαθέτει και κλωβό
ασφαλείας (rollcage).
Ο 8κύλινδρος κινητήρας της M3 GTS με κυβισμό αυξημένο στα 4.4 λίτρα
αποδίδει σε ισχύ περίπου 450 ίππους, ενώ υιοθετεί τεχνικές λεπτομέρειες
απευθείας από το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Τα στοιχεία του μηχανικού του
συνόλου περιλαμβάνουν στροφαλοθάλαμο κατασκευασμένο από ειδικό κράμα
αλουμινίου-πυριτίου και εξοπλισμένο με πλάκα έδρασης, ατομικές
πεταλούδες γκαζιού, αισθητήρες κρουστικής καύσης με τεχνολογία ροής
ιόντων και υγρό κάρτερ με βελτιστοποιημένο σύστημα τροφοδοσίας λαδιού. Η
ισχύς μεταδίδεται μέσω του επτατάχυτου κιβωτίου M DKG Drivelogic με
διπλό συμπλέκτη. Ο οδηγός μπορεί να αλλάζει ταχύτητες μέσω του επιλογέα
της κεντρικής κονσόλας ή από τους μοχλούς στο τιμόνι. Το σύστημα πέδησης
της BMW M3 GTS έχει σταθερές δαγκάνες, με έξι έμβολα μπροστά και
τέσσερα έμβολα στους πίσω τροχούς.
Για τη βελτιστοποίηση της ροής αέρα και τη ρύθμιση της
αεροδυναμικής πίεσης του αυτοκινήτου σύμφωνα με τις απαιτήσεις, η BMW
M3 GTS διατίθεται με αγωνιστικό εμπρός σπόιλερ και πίσω αεροτομή. Έτσι
επιτυγχάνεται η κατάλληλη ρύθμιση των αεροδυναμικών χαρακτηριστικών για
συμμετοχή σε αγώνες ή άλλες διοργανώσεις, σύμφωνα με το ειδικό προφίλ
της αντίστοιχης πίστας. Οι εμπρός και πίσω αεροτομές μπορούν να
μεταβάλουν τη γεωμετρία τους, όπως συμβαίνει εξάλλου και με την πίσω
αεροτομή της BMW 320si που αγωνίζεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα
Αυτοκινήτων Τουρισμού (WTCC).
Στο εσωτερικό κυριαρχούν κλασικά μπάκετ καθίσματα, ένθετα
διακοσμητικά από ανθρακονήματα και τιμόνι Μ με φινίρισμα alcantara. Η
πόρτα και τα πλαϊνά πάνελ πίσω έχουν επίσης επένδυση alcantara, ενώ οι
ζώνες ασφαλείας έξι σημείων που προσφέρονται με το αυτοκίνητο, ένας
πυροσβεστήρας και προ-εγκατάσταση για διακόπτη έκτακτης ανάγκης στους
αγώνες, ολοκληρώνουν τη γκάμα ειδικού εξοπλισμού μέσα στο αυτοκίνητο.